۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85278816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی از بارش پراکنده باران در استان بوشهر خبر داد

بوشهر-ایرنا-کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی، برای بسیاری از مناطق استان بویژه مناطق مرتفع طی ۲۴ ساعت آینده بارش پراکنده باران پیش بینی می‌‎شود.

پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین تا بامداد فردا در برخی از ساعت‌ها با افزایش پوشش ابر، احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت جوی در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: از روز جمعه با حاکم شدن جریان‌های شمال غربی برای استان بوشهر گاهی وزش باد، غبار محلی و در سواحل جنوبی در برخی ساعت‌‎ها دریا متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان این استان نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر با احتمال رخداد ناپایداری جوی و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی، با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری جوی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌‎شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و به هنگام وقوع ناپایداری ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۵۰، مد اول ساعت ۱۱:۴۰، جزردوم ساعت ۱۴:۳۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۳۰ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته عسلویه با ۳۷ و برازجان و خورموج با ۳۶ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha