کنار هم بودن علما راه پیشرفت اسلام است

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در کنار هم بودن علما، راه پیشرفت اسلام محسوب می‌شود، گفت: امروز انقلاب اسلامی با وجود تمام سختی‌ها در اوج اقتدار و در حال پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی شامگاه پنجشنبه با اشاره به اینکه امروز علما در کنار هم برای پیشرفت اسلام قدم برمی‌دارند، بیان کرد: اسرائیل سال‌ها تلاش کرد تا نسل آینده فلسطین، نسلی باشد که فلسطین و مقاومت را فراموش کنند؛ اما با اراده الهی این نسل قوی‌تر از نسل گذشته در میدان است و رمز موفقیتشان اتصال به خداوند و وحدت است.

وی ادامه داد: جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم شکستند و بیش از گذشته در میدان هستند و قطعاً آینده از آن اسلام است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با وجود تمام سختی‌ها در اوج اقتدار و در حال پیشرفت است، گفت: هنگامی که اراده الهی به هر کاری تعلق گیرد حتی اگر همه قدرت‌های دنیا نیز جمع شوند هیچ کاری از آنها ساخته نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمن همواره در صدد ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه ما است قطعاً اگر با نگاه توحیدی در حوزه‌های مختلف فرهنگ، اقتصاد و اجتماعی کار کنیم قطعاً در همه صحنه‌ها موفق خواهیم شد.

کرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اراده الهی است و هنگامی که اراده الهی بر چیزی تعلق می‌گیرد هیچ‌کس نمی‌تواند با آن مقابله کند، ادامه داد: اگر با نگاه توحیدی پیش برویم پیروز میدان خواهیم بود، اسلام اراده الهی است و هنگامی که اراده الهی بر امری تعلق گیرد هیچ‌کس یارای مقابله با آن را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل هجمه و مقابله دشمنان با انقلاب اسلامی، مخالفت آنها با تفکر اسلام ناب محمدی (ص) است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha