۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸
کد خبرنگار: 5454
کد خبر: 85279474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجمع مردمی «بازگشت» همراه با پخش زنده سخنرانی سیدحسن نصرالله برگزار شد

تهران- ایرنا- هزاران مرد و زن، کودک و جوان با تجمع در میدان امام حسین(ع)، میدان ولیعصر و چهارراه ولیعصر(عج) تهران و با در دست داشتن پرچم فلسطین و مقاومت حزب الله با اعلام انزجار از اقدامات صهیونیست‌ها در بمباران مردم بی دفاع غزه شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، تجمع «بازگشت» در حمایت از مردم مظلوم غزه همزمان با پخش سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان و با حضور هزاران نفر از مردم تهران در میدان امام حسین(ع)، میدان ولیعصر و چهارراه ولیعصر(عج) آغاز شد.

هزاران مرد و زن، کودک و جوان با در دست داشتن پرچم فلسطین و مقاومت حزب الله با اعلام انزجار از اقدامات صهیونیست ها در بمباران مردم بی دفاع غزه شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

جمعی از نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان در این همایش حضور داشتند.

مردم تهران با تجمعات گسترده در مناطق مختلف تهران سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را به صورت زنده از تلویزیون را مشاهده کند.

گفتنی است امروز صبح نیز نمازگزاران تهرانی در خطبه های نماز جمعه شعار «سید حسن نصرالله بسم الله بسم الله» سر دادند و از اقدامات حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha