خروش استکبارستیزی مرزنشینان غرب کرمانشاه در راهپیمایی ۱۳ آبان

قصرشیرین- ایرنا- خروش استکبار ستیزی مردم شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه امروز شنبه ۱۳ آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با شعار «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال متفاوت تر از سال های گذشته و با حضور گسترده و پرشور قشرهای مختلف مردم و مسوولان، دانش آموزان و دانشجویان به منظور محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل برگزار شد.

راهپیمایی امروز در شهرستان قصرشیرین از مقابل درب جهاد کشاورزی به طرف میدان مهدیه محل تجمع راهپیمایان آغاز شد و تجمع کنندگان با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد» و «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» «غزه شده کرب و بلا، مهدی(عج) بیا مهدی (عج) بیا» انزجار خود را از سیاست های خصمانه استکبار جهانی ابراز کردند.

حضور کارگران، بازاریان و اصناف، قشرهای مختلاف مردم در کنار کارمندان دستگاه های اجرایی شهرستان و همگام با دانش آموزان قصرشیرینی در راهپیمایی ۱۳ آبان قابل توجه بود.

در راهپیمایی امروز قصرشیرین نوجوانان انقلابی با در دست داشتن پرچم های سه رنگ نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین پرچم های عزا با مردم غزه همدردی کردند.

خروش استکبارستیزی مرزنشینان غرب کرمانشاه در راهپیمایی ۱۳ آبان

جمهوری اسلامی ایران از بال های مقاومت در سراسر دنیا حمایت می کند

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در تجمع راهپیمایان در میدان مهدیه قصرشیرین در سخنانی با گرامیداشت روز ۱۳ آبان و بزرگداشت یاد تمامی شهدا با محکوم کردن جنایات صهیونیست ها گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از بال های مقاومت خود در سراسر دنیا حمایت می کند و همه مسلمانان دنیا بدانند به پیچ آخر پیروزی نزدیک می شویم و ظهور و پیروزی نهایی نزدیک است.

« محمد نجفی » افزود: ۱۳ آبان ماه امسال متفاوت از راهپیمایی های سال های گذشته است و در حالی برگزار شد که در یک قسمت از جهان اسلام یعنی غزه شاهد فجیع ترین و شنیع ترین جنایات هستیم.

وی اظهار کرد: امروز چهار و نیم میلیون یهودی صهیونیست که به هیچ یک از قوانین بشر و سازمان ملل پایبند نیستند، پیکره جهان اسلام را مورد تاخت و تاز قرار داده اند و نامتعارف ترین سلاح ها را علیه کودکان و زنان و مردم بی دفاع غزه به کار گرفته اند.

وی گفت: اگر امروز کشور ما با اقتدار در برابر همه ی قلدران تاریخ قد برافراشته از برکت خون پاک شهیدان است و امروز ابرقدرت های دنیا مانند روسیه و چین در صف خرید تجهیزات نظامی و پهپادهای ما قرار گرفته اند.

خروش استکبارستیزی مرزنشینان غرب کرمانشاه در راهپیمایی ۱۳ آبان

نجفی با بیان اینکه قدرت کشورمان مرهون جانفشانی و ایستادگی مردم در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی است، ادامه داد: مسلمانان جهان اعلام می کنند کاهش رهبری مانند رهبر شما داشتیم و امروز به برکت رهبرهای حکیمانه امام خامنه ای به جایی رسیده ایم که با اقتدار در برابر عالم سر برافراشته ایم و دژخیمان صهیونیست بدانند خواب شکست غزه تعبیر نمی شود و ملت فلسطین شکسته نمی شود و این صهیونیست ها هستند که با دریوزه گی و سرشکستگی برمی گردند.

او با اظهار تاسف از سکوت سران جهان اسلام در برابر جنایت صهیونیست ها در غزه، گفت: امروز سردمداران جهان اسلام با سکوت مرگباری که کرده اند بر جنایات صهیونیست ها صحه گذاشته اند، به فرمایش امام راحل اگر هر مسلمانی امروز یک سطل آب می ریخت اسرائیل از صفحه ی روزگار محو می شد اما دریع از یک محکومیت و این سردمداران برای حفظ جایگاه خود چشم بر این جنایات بسته و زنان و مردان مسلمان زیر شدیدترین جنایات به شهادت می رسند.

او افزود: اگر شهدای ما نبودند امروز شاهد همین حوادث غزه در ایران اسلامی بودیم و آن هایی که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سردادند می بینند امروز ایران اسلامی با اقتدار تر از هر زمانی در جهاد بین الملل سر برافراشته و از برکت رهبری های همین رهبر معظم جهان اسلام به خود می بالد و شاهد این هستیم که همه ی قدران تاریخ در برابر این نظام سر تعظیم فرو می آورند.

قرائت قطعنامه که با فریاد الله اکبر مردم شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه همراه شد و به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل پایان بخش آیین راهپیمایی ۱۳ آبان در قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب بود.

راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم و مسوولان شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب پس از به صدا درآمدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس این شهرستان ها با حضور گسترده راهپیمایان و با فریادهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل برگزار شد.

خروش استکبارستیزی مرزنشینان غرب کرمانشاه در راهپیمایی ۱۳ آبان

۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کشور شناخته شده که هرساله مردم ایران در این روز با برپایی راهپیمایی باشکوه، تنفر خود را از استکبار جهانی اعلام می کنند.

قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه در مجموع بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت و بیش از ۲۴۰ کیلومتر مرز با عراق دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha