۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85279945
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الگوی مقاومت در منطقه گسترش یافته است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: ملت‌های منطقه، مقاومت و ایستادگی را از مردم ایران الگو گرفته‌اند و در ادامه شاهد پیروزی مردم غزه و نابودی اسرائیل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان بیرجند که به همراه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور یافت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳ آبان امسال به خاطر جنایات رژیم صهیونیستی رنگ و بوی خاصی گرفته و مردم محکم‌تر از قبل مقابل استکبار ایستاده‌اند.

وی گفت: امروز روز خاصی برای مردم عزیز کشورمان به ویژه جوانان، دانش آموزان و دانشجویان است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ویژگی‌ خاص این مناسبت به خاطر حمایت‌هایی است که آمریکا از رژیم غاصب، جعلی و غیرقانونی آدم کش دارد.

وی گفت: قضایای اخیر منطقه که کشتار مظلومانه مردم عزیز غزه را در پی داشته با حمایت‌های آمریکا بوده لذا راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نیز رنگ و بوی خاصی پیدا کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که از دیروز به خراسان جنوبی سفر کرده است امروز با همراهی استاندار و شماری از مسئولان به جمع راهپیمایان مرکز استان پیوست.

راهپیمایی ۱۳ آبان در بیرجند از ساعت ۹ صبح امروز - شنبه - از میدان ابوذر آغاز شد که در مسیر خیابان ارتش و خیابان پاسداران به سمت میدان قدس ادامه یافت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران پایانی این مراسم بود.

نظیر این مراسم در ۱۰ شهرستان دیگر استان خراسان جنوبی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha