۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85280027
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعلام مقاومت و ایستادگی در مصاف با استکبار جهانی در البرز

کرج - ایرنا - همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه استان البرز با حضور در خیابان ها و میادین اصلی شهرهای این استان در روز ۱۳ آبان مقاومت و ایستادگی خود را در مصاف با استکبار جهانی به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در کلانشهر کرج ، پیر ، جوان ، زن ، مرد در قالب دسته ها و گروه های مردمی و دانش آموزی از ساعات اولیه صبح با حضور در خیابان ها به خیل خروشان استکبار ستیزان پیوسته از مسیر میدان توحید به سمت مصلی امام خمینی (ره) کرج به راهپیمایی پرداختند.
امسال راهپیمایی ۱۳ آبان رنگ و بوی دیگری داشت در کنار تصاویر شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصاویری از جنایات رژیم غاصب اسراییل در غزه که بیانگر نفرت از حامیان این رژیم بود خودنمایی می کرد.
جوانان ، هنرمندان و دانش آموزان استان البرز در جای جای این استان به شکل های گوناگون خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم غاصب و استکبار جهانی با سرودهای حماسی ، تئاتر های خیابانی ، نقاشی ها و پلاکاردهایی با مضمون رژیم کودک کش اعدام باید گردد ابراز داشتند .
موکب های پذیرایی در حاشیه راهپیمایی ها در استان البرز نیز با بساط فرهنگی خود گوشه ای از خشم و نفرت مردم را در بخش های نقاشی ، دلنوشته و طومار محکومیت به نمایش گذاشته بودند.
آتش زدن پرچم اسراییل و آمریکا ، آدمکها و تابوت روسای جمهور مستکبر و لگدمال کردن پرچم های ۲ جرثومه فساد یعنی آمر یکا و اسراییل در روز اسکتبار ستیزی موجب شد تا این روز به یکی از مهم‌ترین روزهای عزت، سربلندی و پایداری در مقابل استکبار تبدیل شود.


انتشار تمثال شهدای دانش آموز به همراه بخشی از وصیتنامه شهدا، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس، برگزاری نشست‌های آزاداندیشی و پرسش و پاسخ با موضوع استکبارستیزی و پاسخگویی به شبهات درمیان دانشجویان، معرفی دانش آموزان برتر به منظور تشویق آینده سازان کشور، راه اندازی پویش استکبارستیزی با موضوع آمریکا از دیگر برنامه‌های این ایام است.

همزمان با کرج ، راهپیمایی ۱۳ آبان در ۱۷ شهر دیگر استان البرز برگزار شد.

در پایان راهپیمایی مردم استان البرز قطعنامه ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب اسراییل و استکبار جهانی قرائت شد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha