ملت ایران شعار "مرگ بر آمریکا" را به جهان صادر کرد+فیلم

گناباد-ایرنا- استاد حوزه علمیه امام رضا (ع) گناباد گفت: نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران شعار "مرگ بر آمریکا" را به همه جهان صادر کرد و نفرت از سیاستهای خصمانه استکبار جهانی را در سطح دنیا گسترش داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام هادی یوسفی روز شنبه در آیین گرامیداشت ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گناباد افزود: ما "مرگ بر آمریکا" را به نسلهای بعدی و تمامی ملتهای آزاده منطقه و جهان صادر کردیم.

وی ادامه داد: شعار "مرگ بر آمریکا" به معنای مرگ بر جنایت و انسان کشی و مرگ بر همه سیاستهای خصمانه استکبار جهانی است.

استاد حوزه علمیه امام رضا (ع) گناباد گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا کار اصلی اش جنایت و انسان کشی و توطئه علیه بشریت است.

یوسفی با اشاره به این که برخی به دنبال تطهیر کردن چهره آمریکا به عنوان جرثومه فساد هستند تصریح کرد: با آب هفت دریا هم چهره نجس سیاستمداران آمریکایی تطهیر نمی شود.

وی با اشاره به تشییع پیکر شهید استوار یکم قربانی شهید مدافع امنیت در گناباد که به دست گروهک تروریستی جیش الظلم به شهادت رسید از نیروی انتظامی خواست که لکه ننگ این گروه تروریستی را هر چه زودتر از روی زمین محو و با آنها قاطعانه برخورد کند.

او افزود: این مایه افتخار گناباد است که در فاصله ۲ ماه ۲ شهید مدافع امنیت در این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شدند.

اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسوولان و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی گناباد امروز با حضور در آیین ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در میدان امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمانهای نظام جمهوری اسلامی حمایت خود را از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام و سیاستهای خصمانه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

همچنین آیین ۱۳ آبان با شکوه خاصی در شهرستانهای بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی نیز برگزار شد.

شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف به ترتیب در فاصله ۲۸۷، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha