اقتدار روزافزون تنها راه مبارزه با اسراییل غاصب است +فیلم

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید روز به روز بر قدرت خود بیفزاییم، گفت: طبق منطق قرآن کریم، تنها راه مبارزه موثر با اسراییل غاصب نیز اقتدار روزافزون در همه عرصه هاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور روز شنبه در جمع راهپیمایان روز ۱۳ آبان در ارومیه افزود: همه دنیا بدانند که ایران اسلامی به هیچ وجه ظلم نمی کند ولی زیر بار ظلم نیز نمی رود.

وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار هستند و این به برکت وجود نخبگان و دانشمندان انقلابی در وزارت دفاع رقم خورده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: امروز ایران اسلامی به نقطه ای رسیده است که اگر دشمنان غلط اضافی بکنند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می کند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور اظهار کرد: دنیا بداند که اگر آمریکا و نظام سلطه، جلو وحشی گری های رژیم صهیونیستی را نگیرند، ارتش بزرگ امت اسلامی آن را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

وی بیان کرد: ماهیت اسراییل، کودک کشی و ددمنشی است که در 75 سال گذشته این موضوع به اثبات رسیده است.

وی با اشاره به اینکه سردمداران نظام سلطه به جای قرارگرفتن در کنار مردم مظلوم فلسطین اینک در کنار اسراییل ایستاده اند و از این رژیم با همه توان پشتیبانی می کنند، گفت: طبق فرمایش امام راحل اگر مسلمانان جهان هرکدام یک سطل آب روی اسراییل بریزند، آن را می‌توانند محو و نابود کنند و این امروز تکلیفی برای مسلمانان آزادی‌خواه است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در سال 1357 دانش آموزان ایرانی در اعتراض به نوکری خاندان پهلوی به میدان آمدند و به رگبار گلوله بسته شدند، افزود: قیام و جانفشانی همه اقشار در راستای برپایی حکومت اسلامی پاسخ داد و انقلاب به نتیجه رسید و جمهوری اسلامی ایران مستقر شد.

حجت الاسلام آقاجانپور اضافه کرد: برخی ها می‌گویند چرا لانه جاسوسی را دانشجویان پیرو خط امام تسخیر کردند و این سوال است و برخی می گویند از روز تسخیر لانه جاسوسی رابطه ایران و امریکا مخدوش شد در حالی که این دشمنی یک سابقه طولانی دارد و این خشم مملو شده ملت ایران باعث شد تا با تسخیر لانه جاسوسی اسناد جنایت امریکا اشکار شود.

در ادامه مراسم راهپیمایی شهروندان ارومیه ای قطع نامه پایانی قرائت شد و حاضران با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسراییل مفاد آن را تایید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha