۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85280322
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استفاده رزمندگان مقاومت از تاکتیک "نیش"

۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85280322
استفاده رزمندگان مقاومت از تاکتیک "نیش"

تهران- ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی گفتند که رزمندگان گردان های شهید عزالدین القسام در میدان نبرد زمینی از تاکتیکی تحت عنوان "تاکتیک نیش" استفاده می کنند.

به گزارش ایرنا از رسانه های صهیونیستی، نظامیان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رصد و هدف قراردادن نیروهای مقاومت بسیار دشوار است.

این نظامیان شرکت کننده در نبرد زمینی در گفت و گو با پایگاه صهیونیستی «والا» افزودند: نیروهای مقاومت از تاکتیکی به نام «نیش» استفاده می کنند بطوری که در یک لحظه از میان ساختمان های ویران شده و یا تونل ها خارج می شوند و پس از شلیک خمپاره یا موشک ضد زره مخفی می شوند.

این تاکتیک، رصد و هدف قراردادن آن ها را دشوار می کند.

همزمان گردان های شهید عزالدین القسام ظهر امروز اعلام کرد که تجمع خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غربی شهر بیت لاهیا را با گلوله های خمپاره هدف قرار داده است.

درگیری های شدیدی میان رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست در منطقه «العطاطره» در شمال شهر بیت لاهیا در نوار غزه در جریان است.

گردان های القسام از چند روز پیش و همزمان با یورش زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شماری از تانک ها و نفربرهای آنها را بویژه با راکت های الیاسین ۱۰۵ و پهپاد انتحاری الزواری و خمپاره از فاصله نزدیک هدف قرار داده و تعدادی از نظامیان صهیونیست را کشته یا زخمی کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز به کشته شدن دستکم ۲۶ نظامی این رژیم از سه شنبه گذشته تاکنون اذعان کرد. وی شمار کل کشته های نظامی این رژیم را نیز ۳۴۱ نفر از جمله ۵۸ پلیس و ۱۰ عضو سازمان امنیت داخلی موسوم به "شاباک" اعلام کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha