۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبر: 85280633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانه رشد نوجوان لارستان آغاز به کار کرد

۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبر: 85280633
خانه رشد نوجوان لارستان آغاز به کار کرد

لارستان - ایرنا - مسئول بسیج دانش آموزی لارستان از آغاز به کار خانه رشد نوجوان لارستان همزمان با روز دانش‌آموز خبرداد و گفت: «خانه رشد نوجوان ایران» محلی برای استعدادیابی و نقش‌آفرینی نوجوانان لارستانی است.

امین دلخسته روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: در این مرکز دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی استعدادیابی می‌شوند و با برنامه‌ریزی برای رشد آنها، تا پایان مقطع متوسطه دوم همراه با این مجموعه هستند.

وی عنوان کرد: بخش بازی‌های گروهی و تشکیلاتی، فیلم، نمایش و نقد فیلم، کتابخانه، کارگاه‌های والدین برای توجیه و همراه سازی آنها و کافه نوجوان از بخش‌های خانه رشد نوجوان لارستان هستند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لارستان توضیح داد: کافه نوجوان به عنوان یکی از بخش‌های این خانه رشد، بستری تعاملی برای ایجاد تفکر انتقادی، خلاقیت، ابتکار و کار تشکیلاتی نوجوانان فراهم می‌کند.

دلخسته اضافه کرد: در باشگاه رسانه‌ای برنا (بستر رویش نوجوانان آینده‌ساز) و باشگاه دانش‌آموزی درنا (دردانه های راه نوین آینده) برای دانش‌آموزان پسر و دختر در این مرکز فعال است.

وی اظهار کرد: یکی از راهبردهای خانه رشد نوجوان لارستان، به رسمیت شناختن هویت گروهی به جای هویت فردی است و در این مسیر اردوهای تشکیلاتی تربیت محور برای تقویت تعامل و سعه صدر و تقویت مهارت های اجتماعی دانش آموزان به عنوان یکی از بهترین ابزارهای یادگیری کار تشکیلاتی برنامه‌ریزی می‌شود.

دلخسته توضیح داد: در این قالب گروه هایی از نوجوانان تشکیل شده و ماموریت هایی به هر گروه محول می شود تا به صورت گروهی ان را به سرانجام برسانند و در خلال آن فعالیت گروهی و تشکیلاتی را فراگیرند.

مسئول بسیج دانش آموزی لارستان گفت: دانش‌آموزان در خانه رشد نوجوان تمرین می‌کنند تا در مدارس خود نقش‌آفرینی بهتری داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha