تمدید مهلت جذب مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۱۹ آبان

تهران - ایرنا - قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، از تمدید فراخوان جذب پذیرش ۳۸۰۹ مدرس در این دانشگاه برای سال جاری تا ۱۹ آبان ماه خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، اصغر کشت کار با اعلام این خبر افزود: تمدید مهلت ثبت نام، با توجه به تقاضای متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شد در همین راستا متقاضیان واجد شرایط می توانند تا ۱۹ آبان ماه با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.

وی با بیان اینکه فرآیند بکارگیری مدرسان با نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شده و ظرفیت نهایی اختصاص یافته، افزود: این کار پس از تایید واحدهای استانی، جهت تامین نیازها و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود باتوجه به دوره های در حال اجرا و هم چنین رشته های جدید در قالب گروه درس های تعین شده صورت گرفته است به نحوی که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان بندی مناسب صورت گیرد.

تمدید مهلت جذب مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۱۹ آبان

قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی همچنین حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان جذب مدرس در این مجموعه آموزشی را ۲۸ و حداکثر سن را ۶۵ سال ذکر کرد و گفت: جذب مدرس به صورت بومی در واحدهای استانی صورت می گیرد و ملاک ثبت نام قطعی متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه و اخذ کد رهگیری است.

وی با بیان اینکه ظرفیت پیش بینی شده برای پذیرش مدرسان ۳۸۰۹ نفر است، ادامه داد: نیازسنجی این تعداد در یک بازه زمانی مشخص باتوجه به نیازهای زمانی و مکانی مطابق با آمایش آموزش های عالی علمی کاربردی از طریق واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شده است.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی همچنین گفت: این دانشگاه تلاش می کند نتایج فراخوان جذب اساتید را قبل از شروع ترم آتی تحصیلی به منظور استفاده از خدمات مدرسان جدید در بهبود ارائه آموزش های اشتغال محور اعلام کند.

بر اساس اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی، فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال ۱۴۰۲ از ۲۹ مهر آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha