اصحاب رسانه پیام مظلوم کشی در غزه را  برای جهانیان روایتگری کنند

کرج-ایرنا - جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مظلوم کشی در غزه به خصوص کشتار کودکان اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه تنها گروهی هستند که می توانند به درستی پیام مظلوم کشی در غزه را برای جهانیان تبیین کرده و روایتگری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجتبی کرمی» روز یکشنبه در آیین رونمایی از پوسترهای ۲ جشنواره رسانه ای ابوذر و مطبوعات استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان ام القری جهان اسلام است و در این جهانی که پر از جنگ و اقدامات خبیثانه به سرکردگی آمریکا ناظر هستیم اصحاب رسانه ایرانی این جنایت ها را تبیین کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۶ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شنیداری ودیداری در غزه و لبنان به فیض شهادت رسیده اند، اظهار کرد: این شهادت ها ادامه دارد همانطور که در هشت سال دفاع مقدس هم همین شهادت ها بود ضمن اینکه در موضوع طالبان نیز شهید «محمود صارمی» به عنوان نماینده اصحاب رسانه روایتگری کرد.

کرمی گفت: ما ماموریت و مسوولیت داریم که در بحث جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب فرمودند «جنگ شناختی و ترکیبی» به درستی وارد شویم و اگر ما در این عرصه و در فضای مجازی اقدامات مثبت ۴۰ سال گذشته نظام مقدس اسلامی را مراقبت و روایتگری نکنیم به طور قطع دشمن برای نسل جوان ما این روایتگری را خواهد کرد.

وی افزود: زحماتی که در این سال ها کشیده شده برای نسل جوان ما تبیین نخواهد شد مگر اینکه در این عرصه واقعیت هایی که بوده و زحماتی که توسط دولت ها کم و زیاد کشیده شده بیان شود.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: شما خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان دیده بان بصیر و عیون و گوش این جامعه می توانید هم نقاط ضعف و هم نقاط قوت را برای جامعه به عنوان یک گفتمان و یک مطالبه عمومی روایت کنید.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی که برای خدمت هر چه بیشتر به این مردم شده مورد اهمیت قرار گیرد، گفت: این همدلی و همراهی بین مجموعه ها ادامه یابد و وعده خداست که هر جا همدل و همراه باشیم نصرت خدا همراه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha