فراخوان حماس و جهاد اسلامی برای مقابله با صهیونیست‌ها در کرانه باختری و قدس

تهران-ایرنا- درپی یورش نظامیان صهیونیستی به زندان محل نگهداری اسرای فلسطینی جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی خواستار مقابله ملت فلسطین با نظامیان و شهرک نشینان رژیم اشغالگر در قدس و کرانه باختری شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از شبکه الجزیره، جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: ما از مردم خود در کرانه باختری و خانواده‌های اسرا می‌خواهیم که فوراً برای اعمال فشار بر دشمن که تجاوزات نازی‌ها علیه اسرای قهرمان ما در زندان‌های خود را تشدید می‌کند، بیرون بیایند.

در این بیانیه آمده است: جنایات دشمن علیه اسرا در زندان مجدو با کمک زندانیان جنایتکار صهیونیست از جمله جنایات دشمن است که هر روزه علیه ملت فلسطین انجام می‌شود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای در واکنش به این اقدام صهیونیست‌ها اعلام کرد: ما مردم قهرمان خود را به رویارویی همه جانبه با ارتش رژیم اشغالگر و شهرک نشینان آن در کرانه باختری، قدس و سرزمی‌های اشغالی فرا می‌خوانیم.

این دو بیانیه پس از آن صادر شد که سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یورش گسترده به سلول‌های اسرای امنیتی در زندان مجدو و کمک زندانیان یهودی به نگهبانان انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha