مشارکت حداکثری محور اصلی برنامه‌های ستاد انتخابات قم است

قم - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: باتوجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه مشارکت حداکثری در انتخابات، این مساله به عنوان محور تمامی برنامه‌های ما در ستاد انتخابات قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی زاده روز یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان قم تصریح کرد: مشارکت حداکثری نکته مهمی است که رهبر معظم انقلاب درخصوص انتخابات آینده مطرح کرده اند و روی آن تاکید دارند.

وی افزود: براین اساس همه ما موظف هستیم در راستای مشارکت حداکثری برنامه‌ریزی کرده و آن را عملیاتی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم عنوان کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، ورزش و جوانان و غیره جزو دستگاه‌هایی هستند که مخاطب بسیاری دارند و باید برای حضور جامعه هدف خود پای صندوق رای برنامه‌ریزی داشته باشند.

حاجی زاده با بیان اینکه ائمه جمعه در شهرستان‌ها در سخنرانی‌های خود پیوست انتخاباتی داشته باشند، تاکید کرد: نماز جمعه بهترین مکانی است که مردم از هر رده سنی دور هم جمع می‌شوند، باتوجه به این ویژگی ائمه جمعه‌ در شهرستان‌ها و بخش‌ها بخشی از سخنرانی خود را به مشارکت حداکثری اختصاص دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در ستاد انتخابات استان باید در دستور کار قرار گیرد بحث آسیب‌شناسی و نیازهای زیرساختی انتخابات بوده و هر کمیته موظف است مسائل و مشکلاتی که در این ایام با آن مواجه شده را یادداشت کند تا بعد از برگزاری انتخابات با نظرات کارشناسی آن آسیب را رفع کنیم.

وی افزود: این کار باعث می‌شود در آینده مسئولینی که این پست را برعهده می‌گیرند دیگر از صفر شروع نکرده و وقتشان را برای آسیب‌شناسی هدر ندهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در پایان تصریح کرد: صرفا بحث اجرا برعهده فرمانداران است و باتوجه به حساسیت این مسئولیت نباید مسائل دیگر را برعهده آن‌ها قرار دهیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha