آموزش و پرورش نقش تعیین کننده‌ در جنگ شناختی دارد

تهران-ایرنا- جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که آموزش و پرورش نقش تعیین کنده ای در مقابل جنگ شناختی دارد، گفت: معمار و مهندس آینده جامعه اسلامی، آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ عزیز نصیر زاده جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح روز سه شنبه در دومین یادواره شهدای فرهنگیان گفت: شهدای فرهنگیان دارای برجستگی خاصی بدلیل این که آنها به طور واقعی در دو جبهه یکی در انتقال علم و دانش و دیگری حضور در جبهه جنگ و جنگیدن در مقابل تهدیدات چه نرم و چه سخت است.

وی با بیان این که نقش علم و دانش معلم کمتر از جنگیدن در جنگ نیست افزود: امروز شما در متن و جبهه مقدمه جنگ هستید چرا که جنگ ما جنگ شناختی است. دشمن روی ذهن فرزندان ما کار می کند و شما معلمان نقش اصلی را در تسخیر دل جوانان و حفظ ارزش های آنها را دارید.

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر این که نقش معلمان بسیار پررنگ است گفت: بدانید که در چه راهی قدم گذاشته اید چرا که الگو و تاثیرگذار هستید چرا که فرزندان ما بیشترین ارتباط را با معلمان دارند.

نصیرزاده با بیان این که آموزش و پرورش در مقابل جنگ شناختی نقش تعیین کننده ای دارد افزود: معمار آینده جامعه اسلامی آموزش و پرورش است. مهندسی جامعه آینده دست آموزش و پرورش و معلمان است. بنابراین مهم است که این نقش دست چه کسانی باشد.

وی خطاب به مسئولان گفت: باید قدر معلمان را بدانیم. باید حداقل سطح زندگی معلم بالاتر از متوسط جامعه باشد. باید عقب ماندگی ها را جبران کنیم و باید مطابق تلاش آنها زحمات آنها جبران شود. اگر کمبود هست باید همه در این کمبود سهیم باشیم؛ اگر هست باید به عدالت توزیع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha