مورایس: کیفیت فوتبال ایران را به دنیا نشان دادیم/ دوست داریم همه چیز منصفانه باشد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:دوست داریم همه چیز عادلانه و منصفانه باشد. امتیازاتی که در لیگ برتر و آسیا از ما گرفتند، بیرون از زمین فوتبال بود. همه فکر می‌کنند این امر عادلانه نیست و قلبت به گریه درمی‌آید

به گزارش ایرنا، ژوژه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان که تیمش امشب در ورزشگاه آزادی دست به آتش بازی زده و حریف خود را با شکست سنگینی بدرقه کرد در نشست خبری پس از بازی با آلمالیق، اظهار داشت: اگرچه این نتیجه بسیار عالی برای سپاهان محسوب می‌شود و باید به بازیکنانم بابت این شاهکار تبریک گفت اما در این جا اعتراف می‌کنم شب خوبی برای بازیکنان تیم مقابل نبود و نتوانستند کیفیتی که دارند را نشان دهند، آنها به طور حتم در بازی بعد فوتبال واقعی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: از هواداران سپاهان ممنون هستم که مسافت زیادی را طی کردند و به تهران آمدند تا بازی تیم خودشان را از نزدیک تماشا کنند، در شرایطی که شرایط برای سپاهان خوب نبود آنها تنهایمان نگذاشتند، از بانوان عزیز نیز تشکر ویژه دارم که خیلی قابل احترام هستند. حضور آنها نیز خیلی مهم بود و انرژی مضاعفی به ما داد. یکی از دلایل برد امروز ما حضور بانوان و هواداران عزیزمان بود.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: این کیفیت فوتبال ایران بود که نه تنها به ایران بلکه به کل دنیا نشان دادیم،امروز هم کیفیت خود را به عنوان یک نماینده خوب کشور نشان دادیم که فوتبال بازی می‌کنیم. بیشتر دنبال لذت و شادی هستیم.

مورایس تصریح کرد:دوست داریم همه چیز عادلانه و منصفانه باشد. امتیازاتی که در لیگ برتر و آسیا از ما گرفتند، بیرون از زمین فوتبال بود. همه فکر می‌کنند این امر عادلانه نیست و قلبت به گریه درمی‌آید. در این حالت طبیعی است بدون تمرکز به زمین بروید.

وی تایید کرد: امشب به بازی با پرسپولیس فکر نکردم و آنها به ذهن من نیامدند، تنها چیزی که به ذهن من از این تیم آمد بازی فردای آنها در لیگ قهرمانان آسیا بود، برایشان آرزوی پیروزی می‌کنم زیرا تیم خوب و باکیفیتی هستند که قرار است نماینده کشور ما باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha