۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85283651
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: ۵۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان کشور در تهران فعال هستنند

پردیس - ایرنا - معاون امو هماهنگی اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ظرفیت این استان در حوزه دانش بنیان گفت: نیمی از شرکت‌های دانش بنیان در تهران فعال هستند و با توجه به حضور دانشگاه‌های برتر نیاز بود که وضعیت به گونه‌ای سامان پیدا کند تا نیازهای استان برطرف شود.

به گزارش ایرنا از داره کل روابط عمومی استانداری تهران، محمد علیمهری روز سه شنبه در جلسه و رویداد برق و الکترونیک که در محل پارک علم و فناوری پردیس برگزار شد، اظهار داشت: جلسه های متعددی در حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات و غیره برگزار شد تا نیازها مطرح و در قالب رویدادهایی در حضور شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح تا اگر امکان وجود داشت نیازها برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: اولین حوزه برق و الکترونیک بود که در جلسه امروز با کمک شبکه فن بازار و پارک علم و فناوری نیازها احصا شد تا زمینه برای رفع نیازها فراهم شود.

علیمهری یادآور شد: اگر شرایط فراهم شود، شرکت‌ها برای رفع نیازهای احصا شده قرارداد منعقد می کنند و در صورتی که نیاز به کمک داشته باشند، استانداری و ادارات همکاری لازم را در مورد ایجاد شرایط برای تامین تسهیلات و دیگر موارد انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طبق آخرین آمارها، ۴۳۹ شرکت عضو پارک فناوری پردیس که از این تعداد ۱۹۶ شرکت تملیکی و ۶۰ شرکت استیجاری هستند و ۸۸ تیم نوپای عضو تحت پوشش این مجموعه نوآوری به شمار می روند.

در حال حاضر ۱۶۳ شرکت مستقر در این پارک دارای مجوز دانش‌بنیانی هستند و هشت هزار و ۹۰۰ نفر نیز در پارک فناوری پردیس مشغول به فعالیت هستند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha