۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85283654
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار البرز : نرخ بیکاری  در البرز به ۶.۴ درصد رسید

کرج - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان گفت: طی فراخوان عمومی هفته گذشته برای تامین نیروی انسانی در بخش های مختلف، ۹٤۰ نفر در البرز به صورت قطعی مشغول بکار شدند و امروز نرخ بیکاری در این استان به ۶.۴ درصد رسیده است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا،" یحیی رمضانی " روز سه شنبه در جریان دیدار با جمعی از پیشکسوتان به موفقیت های دولت مردمی سیزدهم در استان البرز اشاره کرد و افزود: با تلاش های استاندار جهادی امروز در بسیاری از شاخص ها صاحب رتبه و جایگاه شده ایم.

وی بیان کرد: در صدور مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها استان البرز رتبه پنجم کشور را کسب کرده است.

فرماندار کرج با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در کاهش نرخ بیکاری گفت: آمار بیکاری در استان البرز امروز به ۶.۴ درصد رسیده و در مقایسه با سالهای قبل یک رکورد شکنی به شمار می رود.

معاون استاندار البرز : نرخ بیکاری  در البرز به ۶.۹ درصد رسید

وی ادامه داد: در جریان راه اندازی قرارگاه اشتغال استان نیز با حضور ۱۷۰ کارفرما و فراخوان عمومی، ۹٤۰ نفر به صورت قطعی صاحب شغل شدند.
رمضانی تصریح کرد: امروز کارخانه های مهم و ملی استان نیاز به نیروی انسانی دارند و تمام افرادی که جویای شغل هستند می توانند از طریق مبادی اعلام شده در این واحدهای صنعتی مشغول بکار شوند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج همچنین گفت: در شاخص امنیت نیز شاهد رشد ضریب امنیتی در استان البرز هستیم.

درحوزه امنیت کرج فعالیت های زیرساختی انجام شود

رییس هیات مدیره و دبیر مجمع پیشکسوتان استان البرز نیز دراین نشست افزود: امنیت در استان البرز به ویژه کرج معضلات بسیاری دارد که باید فعالیت های زیرساختی دراین زمینه انجام شود.

"محمد صفری" افزود: استان البرز به ویژه کرج با تهدیداتی به ویژه تهدیداتی که منشا طبیعی دارند مواجه است بنابراین توانایی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آن در بحث مقابله با تهدیدات تقویت شود .

رییس هیات مدیره مجمع پیشکسوتان استان البرز با اشاره به مشکلات حوزه امنیتی این استان گفت: این مجمع با هدف بررسی و رصد مشکلات استان در زمینه های مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی با ترکیب اعضایی که هرکدام دارای مهارت ها و توانایی های ویژه ای هستند تشکیل شد .

صفری افزود: اکنون مجمع پیشکسوتان درکنار مسوولان استان البرز ازآمادگی لازم برای حل مشکلات در حوزه های مختلف برخوردار است .

وی بیان کرد: مجمع پیشکسوتان دارای چهار کارگروه اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و مهاجرت است که مساله مهاجرت به صورت ویژه مورد توجه است .

استان البرز با جمعیت بیش از سه میلیون نفر دارای هفت شهرستان است که درآن بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی با ظرفیت بالای اشتغالزایی فعالیت دارند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha