۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85262738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۷۲۸  فرصت شغلی برای مددجویان البرز ایجاد شد

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: یک هزار و ۷۲۸ فرصت شغلی برای نیازمندان و هفت دهک پایین درآمدی این استان در نیمه نخست سال جاری ایجاد شد.

" رضا البرزی " روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این فرصت های شغلی از طریق پرداخت تسهیلات، کاریابی و به کارگیری در طرح های اشتغال توسط راهبران شغلی ایجاد شده است.
وی بیان کرد: همچنین ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در این مدت به یک هزار و ۷۱۱ نفر در البرز اعطا شده است.
البرزی با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد و هفت دهک پایین در آمدی برای دریافت تسهیلات اشتغال می توانند به دفاتر کمیته امداد امام (ره) یا به نشانی الکترونیکی hayat.emdad.ir مراجعه کنند، گفت: شرایط دریافت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد شامل ایرانی الاصل بودن، گذراندن خدمت سربازی یا معافیت ، کامل بودن مدارکی که نشان دهنده ی هویت وام گیرنده نظیر کارت ملی و شناسنامه، دریافت نکردن مستمری از نهاد های دولتی و یا وام خود اشتغالی دیگر از سایر بانک ها و سازمان ها است.
وی بابیان اینکه توانمند سازی از اهداف اصلی کمیته امداداست ، افزود: این نهاد افزون بر ارائه تسهیلات اشتغالزایی به آموزش، کاریابی و طرح راهبران شغلی نیز توجه ویژه دارد و در این زمینه ها نیز موفقیت هایی کسب شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز افزود : در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۴۶۲ نفر در ۱۱۱ رشته شغلی توسط مراکز آموزش فنی وحرفه ای ، راهبران شغلی و مربیان آموزشگاه های طرف قرارداد کمیته امداد البرز دوره های آموزش مهارتی خود را سپری کردند و در مشاغل مورد نظرشان مشغول به کار شدند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز بیش از ۵۲ هزار نفر مددجو زیر چترحمایتی خود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha