۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85283900
T T
۱۷ نفر

برچسب‌ها

سه کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز در ملایر شناسایی و پلمب شد

همدان- ایرنا- سرپرست مدیریت منابع امور آب ملایر گفت: سه کارگاه تولید ادوات حفاری که در حال تولید انواع دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز بودند شناسایی و با دستور قضایی پلمب شدند.

به گزارش ایرنا؛ "مهدی تاج‌آبادی" روز سه‌شنبه در این باره اظهار کرد: پیش از این نیز یک کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز توسط این اداره کشف و توقیف شده بود.

سرپرست مدیریت منابع امور آب ملایر اظهار کرد: این واحدهای تولیدی غیرمجاز با تلاش‌های شبانه‌روزی گروه‌های گشت و بازرسی این شهرستان شناسایی و با دستور قضایی و به همت کارشناس حقوقی و همکاری پاسگاه انتظامی اسلامشهر آق‌گل پلمپ شدند.

تاج‌آبادی با اشاره به توقیف ۱۱ دستگاه انواع ادوات حفاری غیر مجاز در این شهرستان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون از حفاری ۲۰ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان جلوگیری شده است.

وی ادامه داد: با انسداد ۵۸ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان، بیش از ۸۸۵ هزار متر مکعب از مصرف غیرمجاز آب زیرزمینی شهرستان ملایر جلوگیری شده است.

سرپرست مدیریت منابع امور آب ملایر طول انسداد چاه های غیرمجاز مسدود شده در سال جاری را بیش از یک‌هزار و ۵۷۹ متر عنوان کرد.

تاج‌آبادی یادآور شد: از ابتدای شروع پروژه تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی ۶۱۴ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان با حجم آب صرفه‌جویی شده و ۳۰ میلیون و ۱۷۸ هزار متر مکعب پُر و مسلوب المنفعه شده است.

وی همچنین از نصب ۴۲ دستگاه انواع کنتور بر روی چاه‌های مجاز در سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال تعداد نصب کنتور بر روی چاه‌های مجاز به ۸۲ دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

سرپرست مدیریت منابع امور آب ملایر افزود: ۴۰ درصد از چاه‌های مجاز در این شهرستان به کنتور هوشمند مجهز شده‌اند که بیشترین تعداد نصب کنتور بر روی چاه‌های کشاورزی ملایر بوده است.

تاج‌آبادی خاطرنشان کرد: همچنین پیش از این نیز یک واحد مرغداری راکد که به صورت کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز در این شهرستان فعالیت می‌کرد، با دستور قضایی پلمب و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر با جمعیتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر در ۷۵ کیلومتری همدان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha