بنیاد علوی ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در اردبیل پرداخت می‌کند

اردبیل-ایرنا- مدیرعامل شرکت زرفام کیش از پرداخت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ با هدف محرومیت زدایی و اشتغالزایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا، مسعود پناهی روز سه‌شنبه در نشست با معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل اظهار کرد: شرکت توسعه و تجارت بازرگانی زرفام به عنوان متولی اشتغال بنیاد علوی برای محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال و توانمندسازی در مناطق هدف فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: استان اردبیل دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه‌های کشاورزی ، دامپروری و گردشگری می‌باشد و شرکت زرفام در نظر دارد در رسته‌های عسل، نوغانداری، پنبه و بوم گردی و سایر رسته‌هایی که از سوی استانداری اردبیل معرفی شود، فعالیت کرده و در مسیر توانمندسازی و توسعه اشتغال گام بردارد.

مدیرعامل شرکت زرفام کیش افزود: توانمندسازی محرومان به عنوان سیاست محوری شرکت زرفام کیش مورد توجه بوده و برای ایجاد اشتغال خرد و روستایی و درآمد پایدار برای محرومان تسهیلاتی ارائه شده و حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت زرفام کیش مسئولیت ایجاد و گسترش زنجیره‌های اقتصادی اشتغال در مناطق محروم و مناطق هدف بنیاد علوی را در سطح کشور بر عهده دارد و این شرکت با بهره‌گیری از توان متتخصصان حوزه توسعه سعی دارد تا مناطق هدف را از بعد اقتصادی به وضعیت پایدار برساند.

یاسر عبداللهی عابد ، معاون هماهنگی اقتصادی استاندار اردبیل نیز در این نشست با قدردانی از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی خواستار حمایت‌های بیشتر بنیاد علوی و شرکت زرفام کیش در حوزه‌های آموزشی و اشتغالزایی در بخش‌های مختلف این استان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha