۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85284055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم از فعالیت اقتصادی در مجموعه‌های غیر رسمی اجتناب کنند

قزوین - ایرنا - وزیر کشور گفت: فعالیت اقتصادی در مجموعه‌های غیر رسمی به جامعه ضرر و زبان وارد می‌کند و مردم باید از ورود به این عرصه اجتناب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح یک طرح صنعتی در خصوص مشکلات ایجاد شده از سوی یک شرکت خودرویی در استان قزوین، اظهار کرد: چنین مواردی را باید مردم رعایت کنند، به هرحال نهاد ناشناخته‌ای که از سوی هیچ دستگاه رسمی تایید نشده و متکی به اشخاص خاص بوده و مردم پولشان را به آن داده اند، اکنون با مشکل مواجه شده و اینها باید درس عبرت شود.

وی اضافه کرد: افرادی که وارد فعالیت های غیر رسمی اقتصادی می شوند بدانند که به نتیجه نمی رسند، البته تخلف و جرم این نهاد محرز است و با مجرمان برخورد می شود.

وحیدی تصریح کرد: تمام تلاش دستگاه قضایی استان در این است تا مردمی که پولشان را در این مجموعه کارسازی کرده اند، متضرر نشوند و در عین حال نیز نهادهای حاکمیتی هم به دنبال شناسایی منابع این شرکت هستند تا آن را به مردم بازگردانند.

وزیر کشور در مورد انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: امسال به طور قطع انتخابات پرشوری خواهیم داشت و حضور داوطلبان با سلایق مختلف به حضور گسترده مردم منجر می‌شود، هم‌اکنون حجم وسیعی از داوطلبان را داریم که روند کار آنها در هیات های اجرایی در حال تکمیل است.

این مسوول تاکید کرد: آنچه که امروز توقع داریم و همه باید برروی آن تمرکز کنند، دعوت و ایجاد امید برای حضور گسترده پای صندوق رای است که باید در این ۱۶ هفته بایی مانده در اولویت کارها باشد.

وحیدی در ادامه و در پاسخ به مشکلات حضور افاغنه در استان قزوین، اظهار کرد: این یک مشکل عمومی بوده و در حال ساماندهی آن هستیم، برای این مساله بایستی مسوولان و استاندار قزوین براساس چهارچوب‌های کلی و ضوابط موجود برای تامین کار و اشتغال ساماندهی را انجام دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: استان قزوین در حوزه گردشگری و تولید کاشی و شیشه ظرفیت خوبی دارد و می‌توان برای افزایش تولید آن برنامه ریزی های مناسبی به عمل آورد.

وی همچنین در مورد ماجرای محکومیت فرماندار قزوین نیز یادآور شد: از دستگاه قضایی پیگیر این موضوع هستیم اما در نهایت تصمیم گیرنده، مراجع قضایی هستند.

وزیر کشور در ادامه سفر یک روزه خود به استان قزوین ضمن حضور در گلزار شهدای بویین زهرا و جلسه شورای اداری این شهرستان، پس از بازدید از ۲ واحد صنعتی، از جایگاه پسماند محمدآباد نیز بازدید کرد.

بازدید از پروژه کمربند شرقی و افتتاح استخر راه آهن قزوین و حضور در جلسه تامین استان از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به استان قزوین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha