هزار و ۴۱۵ هسته کارآفرینی هلال احمر در کشور فعال است

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از فعالیت هزار و ۴۱۵ هسته کارآفرینی این جمعیت در کشور خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است در هر هسته بین سه تا هشت شغل برای جوانان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام هاشم حسینی المدنی روز چهارشنبه در آیین افتتاح مسابقات هاکی جمعیت هلال احمر استان زنجان، افزود: هدف از ایجاد این هسته ها، مشارکت اعضا در اشتغالزایی یا کمک به اشتغال دیگران است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: اعضای جمعیت هلال احمر فداکار، شجاع و ایثارگر هستند و با از خودگذشتگی برای خدمت به همنوعان تلاش می کنند.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر کشور با تاسی از آموزه‌های های اسلامی، در عرصه های مختلف امدادرسانی افتخار آفرینی می کنند، اظهار داشت: در نوروز امسال بالغ بر ۵۰ هزار نفر از اعضای هلال احمر در روزهای تعطیل به هموطنان در سراسر کشور خدمات بشردوستانه ارائه دادند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در بخش دیگری از سخنان خود از احیای مسابقات و برگزاری اردوهای جمعیت هلال احمر در کشور خبر داد و گفت: این اقدمات در راستای فراهم کردن زمینه ها و ظرفیت ها برای بهره مندی جوانان انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha