۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85284754
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزمایش خاک و ارایه کود متناسب با آن، ابتکاری جالب در نمایشگاه کشاورزی همدان

همدان - ایرنا- مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همدان از ابتکار این شرکت در نمایشگاه کشاورزی استان در راستای ارایه کود مناسب با خاک به کشاورزان خبر داد و گفت: کشاورزان همدانی می توانند با انجام آزمایش خاک خود در نمایشگاه تخصصی کشاورزی کود با نرخ مناسب را دریافت کنند.

بهروز الیاسی روز چهارشنبه در حاشیه سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی ،سامانه های نوین آبیاری ، شیلات ، نهاده ها ، تجهیزات و صنایع وابسته همدان در گفت وگو با ایرنا افزود: کشاوررزان و باغداران می توانند در این نمایشگاه نمونه خاک زمین و باغ خود را جهت آنالیز به غرفه و یا مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان تحویل و توصیه کودی مناسب را دریافت نمایند تا مصرف کود بصورت بهینه مورد استفاده قرار گیرد.

وی از عرضه سم کلودینافوپ پروپارژیل ۸%EC (تاپیک) در این نمایشگاه خبر داد و تاکید کرد: کشاورزان متقاضی می توانند سم مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از نمایشگاه دریافت نمایند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در ادامه عنوان کرد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، معاون تولیدات گیاهی سازمان و دیگر مسئولان استانی با حضور در غرفه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از فعالیت های شرکت در راستای تامین، تدارک و توزیع کود در استان مطلع و با سبد کودی شرکت آشنا شدند.

وی افزود: انجام آزمایش خاک در غرفه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است.

سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی سامانه های نوین آبیاری ، شیلات ، نهاده ها ، تجهیزات و صنایع وابسته از ۱۶ لغایت ۱۹ آبانماه سال جاری به مدت چهار روز و از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha