داوری: میزبانی مسابقات داخل سالن آسیا لغو نشده است

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون دوومیدانی، گفت: میزبانی مسابقات داخل سالن آسیا لغو نشده و به دلیل تداخل با رقابت‌های جهانی، مجبور شدیم تاریخ میزبانی را تغییر دهیم.

افشین داوری در گفت‌وگو با ایرنا در واکنش به لغو میزبانی مسابقات داخل سالن آسیا، اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و اگر یادتان باشد رئیس جمهور در مراسم تجلیل از قهرمانان عنوان کرد که میزبانی‌ها را بپذیرید و به نحو مطلوب برگزار شود.

وی افزود: در زمان حمید سجادی در سال ۱۴۰۱ این میزبانی مصوب شد و وزارت ورزش هم قبول کرد. حتی وقتی کیومرث هاشمی به وزارت آمد، دستور داد تا اعتبارات قابل توجهی برای میزبانی پیش‌بینی شود.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: نماینده دوومیدانی آسیا برای این میزبانی به ایران آمده بود و تمام کارها را انجام دادیم و حتی از وزارت برای ورود سخت افزارها کمک گرفتیم. زمان برگزاری این مسابقات چهارم تا هشتم اسفندماه بود و ما کارها را تمام کردیم و اصلا کارها عقب نیفتاده است، اما هفته گذشته کنفدراسیون آسیا ایمیلی به ما زد که زمان برگزاری مسابقات جهانی با مسابقات داخل سالن آسیا در ایران تداخل دارد.

وی ادامه داد: کنفدراسیون دوومیدانی آسیا اعلام کرد این مسابقات را ۲۶ اسفند برگزار کنیم که ما گفتیم آن زمان ماه رمضان و بعد از آن بازی‌های نوروزگاه است بنابراین ما تاریخ جدیدی پیشنهاد دادیم و ۱۷ بهمن را برای میزبانی در نظر گرفتیم. هرچند هنوز این تاریخ قطعی نشده است.

داوری افزود: امروز (پنجشنبه) سه دونده ما برای اولین بار عازم مسابقات نیمه ماراتن قهرمانی آسیا هستند و خسروشیری نیز با آنها به این مسابقات می‌رود تا بتواند تاریخ را قطعی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha