۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۵۷
کد خبرنگار: 5418
کد خبر: 85285432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیاستمدار انگلیسی: اسرائیل بدتر از نازی‌ها است

۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۵۷
کد خبر: 85285432
سیاستمدار انگلیسی: اسرائیل بدتر از نازی‌ها است

تهران-ایرنا-کریس ویلیامسون، نماینده سابق پارلمان انگلیس و وابسته به حزب کارگر، اسرائیل را بدتر از نازی‌ها و نوار غزه را اردوگاه کار اجباری توصیف کرد.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از "اورشلیم پست", مجری شبکه "تاک تی وی" که با ویلیامسون مصاحبه می‌کرد از وی پرسید که آیا آتش بس میان اسرائیل و حماس به نفع غیرنظامیان غزه است یا خیر. به عقیده مقامات سیاسی انگلیس, آتش‌بس حماس را قادر می‌سازد تا برای حملات آینده مسلح شود و دوباره خود را سازماندهی کند.

ویلیامسون در پاسخ به این سوال گفت: " مردم غزه زندانی شده‌اند. هیچ کس اجازه ندارد به غزه برود. دور مردم حصار کشیده شده است. آن‌ها به صورت مداوم توسط رژیم اسرائیل بمباران می‌شوند. چگونه می‌شود از رژیمی دفاع کرد که در برخی موارد بدتر از نازی‌ها رفتار کرده است.»

وین ادامه داد: " ما شاهد این واقعیت بوده‌ایم که بیش از یک هزار کودک توسط این رژیم اسرائیل به قتل رسیده‌اند. "

به گزارش ایرنا, نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha