۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۸:۱۴
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85285536
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

باتلاق غزه همچنان از ارتش اسرائیل تلفات می‌گیرد/ کشته و زخمی شدن ۶ افسر و نظامی

تهران-ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یکی دیگر از افسران خود در جریان نبردهای زمینی با رزمندگان مقاومت فلسطین در نوار غزه و زخمی شدن ۵ افسر و نظامی دیگر اذعان کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، منابع صهیونیستی اعلام کردند که افسر کشته شده سرگرد الیاهو بنجامین ۲۹ ساله از ساکنان شهر اشغالی قدس و از نیروهای یگان مهندسی گردان ۸۲۱۹ تیپ ۵۵۱ ارتش بوده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفته ۵ افسر و نظامی دیگر در درگیری‌های دیروز با مقاومت فلسطین زخمی شدند.

یک افسر و دو نظامی از گردان ۲۰۲ تیپ چتربازان، یک افسر از گردان ۶۹۷ تیپ ۵۵۱ و یک نظامی از گردان ۶۵۵۱ تیپ ۵۵۱ بودند که همگی به شدت مجروح شدند.

بدین ترتیب و بنا به اذعان خود صهیونیستها، شمار کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله زمینی به نوار غزه به ۳۵ نفر افزایش یافت و شمار کل تلفات نظامی رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۱۸ مهرماه تاکنون به ۳۵۱ نفر رسید.

این آمار درحالی منتشر می شود که منابع خبری رژیم صهیونیستی دوشنبه شب گزارش داده بودند که خبرنگار مشهور این رژیم به علت فاش کردن شمار کشته‌های ارتش تل آویو بازداشت شده است.

براساس اعلام این منابع، "افرائیم مردخای" پس از آن که گفته بود شاهد اجساد ده‌ها تن از نظامیان "اسرائیلی" بوده که روی هم در یکی از بیمارستان‌های تل‌آویو تل انبار شده بود، بازداشت شد.

وی افزوده بود که ارتش "اسرائیل" اجساد را به خانواده‌ آنها تحویل نمی‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha