۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۳۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85287990
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هلاکت ۵ نظامی دیگر صهیونیستی در تجاوز به غزه

۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۳۱
کد خبر: 85287990
هلاکت ۵ نظامی دیگر صهیونیستی در تجاوز به غزه

تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی شنبه شب اعلام کرد، ۵ نفر دیگر از نظامیان این رژیم در تجاوز به غزه کشته شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ۵ نظامی این رژیم در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در غزه کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی افزوده است: سرگرد متان مئیر ۳۸ ساله از اودم و از نیروهای گردان ۶۹۷ تیپ ۵۵۱، سرگرد موشه یدیا لتر ۳۹ ساله عضو گردان ۶۹۷ تیپ ۵۵۱، گروهبان یکم یوسف حاییم هرشکوویچ ۴۴ ساله از جیبوت،از نیروهای گردان ۶۹۷ تیپ ۵۵۱، سرگی شمیرکین ۳۲ ساله از کریات شمونا از نیروهای گردان ۶۹۷ تیپ ۵۵۱ و سرگرد نتانئیل (ناتی) هاروش ۳۴ ساله از قدس از نیروهای یگان ۵۰۸۴ تیپ گعفاتی در عملیات نظامی در شمال نوار غزه کشته شدند.

تاکنون رژیم صهیونیستی به هلاکت ۴۳ نظامی خود در نبرد با نیروهای مقاومت فلسطین اعتراف کرده است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha