۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبر: 85285766
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: حمایت از ورزشکاران، مورد تاکید دولت سیزدهم است

یزد - ایرنا- استاندار یزد با بیان اینکه پشتیبانی و حمایت همه جانبه از ورزشکاران، یکی از مسائل مورد تاکید در دولت سیزدهم است گفت: تمامی مسئولان در هر جایگاهی موظف به پشتیبانی و حمایت از ورزشکاران هستند.  

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد، "مهران فاطمی" در نشست شورای عالی ورزش استان که با حضور رئیس فدراسیون بدمینتون به منظور بررسی موضوعات مربوط به میزبانی مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر، برگزار شد با قدردانی از اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای پیگیری مسائل و امور مرتبط با ورزش افزود: مسئله ورزش برای دولت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و هست.

وی پیگیری مسائل حوزه ورزش را فقط مربوط به اداره کل ورزش و جوانان ندانست و اظهار کرد: ورزش موضوعی فرابخشی بوده و تشکیل شورای عالی ورزش در استان نشانگر مسئولیت و وظایف تمامی دستگاه‌ها، نهادها و مردم نسبت به این مسئله است.

فاطمی با بیان اینکه تنها جامعه سالم، با نشاط و پر انرژی می تواند به سمت پیشرفت و تعالی حرکت کند، تصریح کرد: فقط یک ملت پر افتخار، پر غرور و با هویت می تواند با ایستادگی در دوران جنگ نرم و تهاجم به بنیان های هویتی و فرهنگی، آرمان های خود را دنبال کند.

وی با اشاره به کارکردهای ویژه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی ورزش، گفت: باید با یک نگاه جامع و حداکثری به مسئله ورزش پرداخت و تنها در صورت اصلاح این رویکرد در بین مسئولین و مردم شاهد شکوفایی فعالیت‌های ورزشی در کشور خواهیم بود.

عالی ترین مقام اجرایی استان با اشاره به قابلیت شادی آفرینی ورزش قهرمانی به صورت دسته جمعی در بین میلیون ها ایرانی، خاطرنشان کرد: حس عزت و غرور مقدس؛ نیاز هر فرد و جامعه ای است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مصوبات بسیار مهم جلسه شورای عالی ورزش استان اشاره کرد و گفت: میزبانی یزد از ورزشکاران کشورهای مختلف دنیا در قالب مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر که از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد، رویدادی بزرگ برای استان است.

فاطمی با بیان اینکه برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر در یزد، آورده فرهنگی و اقتصادی چند برابری برای استان به همراه خواهد داشت، افزود: این رویدادها بخشی از بسترهای لازم برای توسعه گردشگری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha