دستگیری کلاهبرداران ۳۱۰ میلیارد ریالی در الیگودرز و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری کلاهبرداران ۳۱۰ میلیارد ریالی، عامل توزیع قرص های روانگردان و سارقان در خرم آباد سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه است.

دستگیری کلاهبرداران ۳۱۰ میلیاردی با وعده فروش خودرو در الیگودرز

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سردار یحیی الهی روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن ها با وعده فروش خودروی خارجی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی الیگودرز قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه توسط کارشناسان پلیس مشخص شد مالباخته ها با فردی که واسطه گری خرید و فروش خودروهای خارجی را انجام می‌دادند تماس داشته و پس از تماس با فروشنده و چانه زنی در خصوص مبلغ نهایی برای این که خودرو را به شخص دیگر نفروشد مبلغی را به عنوان بیعانه به حساب فروشنده پرداخت کرده که در ادامه فروشنده پاسخگوی تماس های آن ها نبوده است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: کارشناسان پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان و یک سری تحقیقات فنی بر روی سرنخ های بجامانده، سه متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

سردار الهی گفت: متهمان دستگیرشده در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۶ فقره کلاهبرداری با ترفند دریافت بیعانه برای فروش خودرو خارجی به ارزش ۳۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

دستگیری عامل توزیع قرص های روانگردان در شهرستان الیگودرز

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: فروشنده قرص های روان گردان با کشف پنج هزار و ۵۲۰ عدد قرص در بروجرد دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا اظهار داشت: در راستای مبارزه همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ در بروجرد، ماموران مبارزه با مواد مخدر این یگان با انجام اقدامات پلیسی یکی از فروشندگان مواد مخدر را که در سطح شهرستان اقدام به توزیع قرص های روان گردان میکرد تحت رصد قرار دادند.

وی افزود: با رصد لحظه به لحظه فعالیت های سوژه و با زیر نظر گرفتن محدوده فعالیت وی، درنهایت متهم در یکی از محلات جرم خیز شناسائی و در یک عملیات ضربتی، درحالی که در صدد جابه جایی قرص های روان گردان با یکدستگاه موتورسیکلت بود دستگیر که در بازرسی از وی پنج هزار و ۵۲۰ عدد انواع قرص های روان گردان کشف شد.

سرهنگ مهدوی کیا بیان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری چهار سارق و کشف ۱۶ فقره انواع سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: چهار سارق در خرم آباد دستگیر و ۱۶ فقره انواع سرقت از آنها کشف و ضبط شد.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجراء شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ماموران انتظامی خرم آباد موفق به دستگیری چهار سارق سابقه دار شدند که در ادامه روند تحقیقات تخصصی، متهمان دستگیر شده به ۱۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha