دستگیری عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری عاملان قدرت نمایی فضای مجازی، تیراندازی و سرقت در خرم آباد و توقیف محموله ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در پلدختر سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز سه شنبه ۱۶ آبان است.

دستگیری عاملان تیراندازی در خرم آباد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی در خرم آباد، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی خرم آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد با اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه اقدام خود را اختلافات قبلی عنوان کردند ادامه داد: پلیس قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دستگیری عاملان قدرت نمایی فضای مجازی در خرم آباد

سرهنگ قاسمی همچنین اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی از سوی کارشناسان انتظامی خرم آباد و انتشار تصاویری از ترویج قدرت نمائی توسط ۲ شخص در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی خرم آباد با اشراف اطلاعاتی ۲ عامل اصلی این قدرت نمایی را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند که در بازرسی های اولیه از محل اختفای آنها یک قبضه سلاح کمری نیز کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی خرم آباد متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انهدام باند سارقان احشام و کشف ۱۴ فقره سرقت

سرهنگ عبدالرضا رخشان رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان خرم آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه سارق اصلی باند و ۲ نفر مالخر را در این زمینه شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ رخشان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۴ فقره سرقت احشام اعتراف کردند همچنین یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مورد استفاده در سرقت ها توقیف و ۳۵ راس گوسفند سرقتی کشف شد.

وی بیان کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد سرقت هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از اماکن و دامداری های با ضریب پایین امنیتی بوده است بنابراین به دامداران و صاحبان احشام توصیه می شود نسبت به مقاوم سازی، ارتقای حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت در محل نگهداری دام ها اقدام کنند.

توقیف محموله ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در پلدختر

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: ماموران انتظامی پلدختر در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی مواد غذایی فاقد مجوزگمرکی کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد همچنین کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
دستگیری سوداگران مرگ در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: سه کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین و یک کیلوگرم شیشه از یک باند سوداگر مرگ در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی امانی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در پی کسب اخبار واصله مبنی بر ورود مواد مخدر به داخل شهر کوهدشت، بلافاصله وارد عمل شدند و با تعقیب و مراقبت های ویژه ۲ دستگاه خودروی پژو را در ورودی شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور سه کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین و یک کیلوگرم شیشه کشف و چهار نفر را دستگیر کردند که به همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

کشف ۱۲ فقره انواع سرقت در دورود

فرمانده انتظامی دورود اظهار داشت: در پی اعلام سرقت در دورود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ جمشید سیاه منصور افزود: ماموران با کارهای اطلاعاتی، تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی ۱۴ سارق را طی ۴۸ ساعت گذشته شناسایی و طی چند عملیات غافگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت مشاعات ساختمان، منزل، کابل، معابر و اماکن، اماکن خصوصی، موتورسیکلت و محتویات خودرو اعتراف کردند که اموال مسروقه کشف و مال باختگان شناسایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha