۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85285907
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

آغاز مسابقات کُشتی فرنگی و آزاد دانشگاه‌های غرب کشور در سنندج

سنندج- ایرنا- مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه‌های غرب کشور با حضور ۵۷ ورزشکار در دانشگاه کردستان آغاز شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کردستان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه‌های غرب کشور با حضور کشتی گیرانی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، صنعتی کرمانشاه، ایلام، لرستان و بروجرد به میزبانی سنندج در حال برگزاری است.

محمد ملکی افزود: دانشگاه های شرکت کننده با ظرفیت مناسب در این رقابت ها شرکت کرده و مسابقات از جذابیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه رقابت ها در هر ۲ بخش فرنگی و آزاد در ۱۰ وزن مختلف برگزار می شود، اضافه کرد: قهرمانان این دوره از رقابت ها در المپیاد دانشجویی تابستان ۱۴۰۳ شرکت خواهند کرد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کردستان یادآور شد: بیشتر شرکت کنندگان در اوزان میان وزن بوده و در وزن های سنگین نیز ورزشکاران خوبی در حال رقابت هستند.

ملکی ادامه داد: دانشگاه کردستان به واسطه داشتن ظرفیت بالا و امکانات مناسب نسبت به دیگر دانشگاه های استان، هر ساله میزبان ۱۰ تا ۱۲ رقابت ورزشی در رشته های مختلف است.

وی به این هم اشاره کرد که هفته های آینده، این دانشگاه میزبان مسابقات بدمینتون پسران و دختران، بسکتبال دختران و پسران غرب کشور و میزبان مسابقات والیبال دختران غرب کشور خواهد بود.

در حال حاضر حدود ۸۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در کردستان مشغول فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha