اجتماع هیات رزمندگان اسلام در حمایت از مردم غزه فردا برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام از برگزاری اجتماع هیات رزمندگان اسلام، ایثارگران و مدافعان حرم در حمایت از مردم مظلوم غزه در میدان فلسطین تهران خبر داد.

مهدی روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این تجمع که از ساعت 10 صبح فردا، جمعه 19 آبان آغاز می شود، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به ایراد سخنرانی می پردازد.

اجتماع هیات رزمندگان اسلام در حمایت از مردم غزه فردا برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا، در سی و چهارمین روز جنگ غزه همچنان نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، رو به افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم تاکید کرده که به هیچ عنوان مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی نیز تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

براساس آخرین آمار منابع فلسطینی، شمار شهدای فلسطینی به ۱۰ هزار و ۱۶۵ نفر، زخمی‌ها به حدود ۲۷ هزار نفر رسیده است و بیش از ۲هزار نفر زیر آوار مانده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha