ترمیم و بهسازی معابر منطقه ۹ تهران با ۲۰ هزار تُن آسفالت

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۹ تهران از اجرای ۲۰ هزار تن آسفالت ریزی در ۲۵۰ معبر از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون به منظور بهسازی شریان‌های اصلی و فرعی این منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه ۹ تهران، سیدمحمدرحیم مرتضوی روز پنجشنبه گفت: شهرداری منطقه ۹ با هدف مناسب سازی و سهولت تردد شهروندان، به صورت مستمر با آسفالت ریزی مکانیزه و دستی نسبت به بهسازی معابر اقدام می کند.

وی افزود: در همین راستا عملیات تراش و روکش آسفالت به صورت مکانیزه در معابر بزرگراهی منطقه ۹ از جمله بزرگراه جاوید نشان متوسلیان، آیت الله سعیدی و ۴۵ متری زرند و خیابان های اصلی شامل؛ سی متری جی، استاد معین، دستغیب، سادات، فتح آبادی و گزل خو و سایر معابر منطقه در دست انجام است.

شهردار منطقه ۹ تهران اضافه کرد: تاکنون ۲۵۰ معبر اصلی و فرعی منطقه نوسازی شده که از این میان ۱۳ هزار تن به صورت مکانیزه در معابر اصلی و بزرگراهی و هفت‌ هزار تن دیگر به صورت دستی در معابر فرعی و در قالب طرح توسعه محله‌ای و لکه گیری هندسی در یک هزار و ۱۰۰ نقطه آسفالت شده است.

وی ادامه داد: معابر منطقه ۹ پس از تغییر مقطع و اصلاح جداول و تبدیل به کانیو، جهت هدایت آب‌های سطحی اقدام به نوسازی آسفالت شده‌اند.

مرتضوی تاکید کرد: شهرداری منطقه ۹ در تلاش است تا با نوسازی معابر غرب شهر تهران زمینه تسهیل تردد و رضایتمندی شهروندان را از مجموعه شهری فراهم کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha