شهردار منطقه ۲۲: آسفالت معابر اصلی نوسازی شد

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۲۲ تهران از نوسازی و آسفالت ۵۳۰ هزار مترمربع از معابر این منطقه شهری طی ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این اقدام با توجه به تخصیص بودجه مناسب مدیریت شهری و شورای شهر محقق شده است.

مسعود نصرتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این اقدام ۷۰ هزار تُن آسفالت در محورهای بزرگراهی از جمله جنوب به شمال بزرگراه آزادگان از بزرگراه شهید حجازی تا عوارضی آزاد راه تهران - شمال و بالعکس و بخشی از بزرگراه شهید حجازی عملیات نوسازی آسفالت انجام شد.

وی تاکید کرد: این حجم آسفالت جدای از میزان آسفالتی است که در معابر محلی منطقه ۲۲ مورد استفاده قرار گرفته شده است.

شهردار منطقه ۲۲: آسفالت معابر اصلی نوسازی شد

به گفته وی، میزان آسفالتی که سال گذشته در معابر این منطقه مورد استفاده قرار گرفت حدود ۴۰ هزار تُن بود اما این رقم تاکنون در شش ماهه نخست امسال به ۷۱ هزار تُن رسیده است.

نصرتی ادامه داد: از مجموع اقدامات انجام شده، بیش از ۶۲ هزار تُن بشکل مکانیزه، بیش از ۳ هزار تُن آسفالت به شکل نیمه مکانیزه و بیش از ۳ هزار تُن آسفالت به شکل دستی در معابر محلات ۱۲ گانه منطقه ۲۲ انجام شده است.

شهردار منطقه ۲۲ این محدوده از شهر تهران را به عنوان یکی از پهناورترین مناطق پایتخت برشمرد و یادآور شد: در این منطقه تنها ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی وجود دارد و علاوه براین وجود ۲ آزادراه تهران - کرج و تهران - شمال موجب شده تا روزانه هزاران دستگاه خودرو از شهرهای شمالی و غربی کشور از این منطقه وارد تهران شوند.

این مدیر شهری گفت: در تلاش هستیم عملیات نوسازی آسفالت را تا پایان امسال ادامه یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha