تخریب ۱۲ سوله در جنوب تهران

۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵
کد خبر: 85286418
تخریب ۱۲ سوله در جنوب تهران

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: ۱۲ سوله ناایمن به مساحت چهار هزار مترمربع و ۶ قطعه چهار دیواری در ناحیه سه منطقه ۱۹ طی ۲ عملیات وسیع پس از تذکرات پی در پی و عدم توجه متصرفین، با اخذ دستور قضایی رفع خلاف شدند.

به گزارش ایرنا، تورج فرهادی روز جمعه در خصوص ادامه تخریب‌ ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این منطقه اظهار کرد: حفظ و صیانت از اراضی شهر و برخورد قانونی با کسانی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می کنند در اولویت اقدامات مدیریت شهری قرار دارد.

وی افزود: در تازه ترین اقدامات، طی دو عملیات انجام شده از ۶ قطعه چهار دیواری به مساحت سه هزار و ۲۰۰ مترمربع، ۱۲ سوله به مساحت چهار هزار مترمربع، ۲ طبقه مازاد بر ۴ طبقه، هشت واحد اتاقک رفع خلاف و زمین پلیت کشی شده آزاد سازی شد.

فرهادی با بیان اینکه بخش دیگری از این تخلفات به وجود فضاهای بی‌دفاع شهری و نفوذ ناپذیر در این محدوده مربوط می‌شود، گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده این منطقه به منظور حفظ حقوق شهروندان با جدیت پیگیری می‌شود و در همین راستا عوامل نظارتی در نواحی به طور مداوم در محدوده، گشت‌زنی دارند و با تخلفات صورت گرفته و سودجویی‌ های افراد مقابله می‌کنند.

وی اضافه کرد: به منظور حفظ حقوق شهروندان با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه مطابق قانون برخورد خواهد شد و شهروندان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز با مراجعه به شهرداری نسبت به نوع کاربری زمین و دریافت مجوز پروانه ساخت و ساز اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha