لیگ برتر فوتسال؛ پالایش نفت بندرعباس از سد شهرداری ساوه گذشت

بندرعباس - ایرنا - تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مصافی نزدیک شهرداری ساوه را در خانه سه بر ۲ شکست داد.

به گزارش ایرنا، تیم پالایش نفت بندرعباس شامگاه جمعه با حمایت هواداران خود بازی را سرعتی و هجومی شروع کرد و خیلی زود در دقیقه چهار توسط «امیررضا خونجهان» به گل نخست دست یافتند.

بازیکنان تیم پالایش نفت بندرعباس چند فرصت گلزنی به دست آوردند اما نتوانستند به گل تبدیل کنند تا نیمه نخست را با همان نتیجه یک بر صفر به سود خود پایان دادند.

با شروع نیمه دوم، تیم فوتسال شهرداری ساوه برای جبران گل خورده از همان ابتدای بازی فشار زیادی روی دروازه پالایش نفت بندرعباس آورد و در دقیقه ۲۴ بازی توسط «سجاد یوسف خواه» به گل مساوی دست یافت.

تیم میزبان بعد از دریافت این گل به خود آمد و با حملات گسترده در دقیقه ۳۲ «امین مراد احمدی» برای بار دوم دروازه شهرداری را باز کرد و چهار دقیقه بعد «امیر رضا خونجهان» دبل کرد و گل سوم را برای تیمش به ثمر رساند.

بعد از گل سوم، تیم شهرداری ساوه روی به بازی پاور پلی آورد تا شاید از این تاکتیک بهره ببرد و به گل برسد که این اتفاق برایش از روی ضربه پنالتی افتاد و «امیرحسین غلامی» گل دوم را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه سه بر ۲ به سود پالایش نفت بندرعباس به پایان رسید.

در این مسابقه برای تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس سپهر محمدی، مهرداد خانه داری، محمد بنی اسدی، سروش احمدنیا، حسن سپهری، امیر خونجهان، حسین رحیمی، سعید حاجیلری، سینا بخشی، علیرضا موسی فرد، علی جوذری و امین مراد احمدی با هدایت هادی بزوال بازی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha