۱ مهر ۱۴۰۲، ۰:۲۳
کد خبرنگار: 2693
کد خبر: 85235998
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر فوتسال/ پالایش نفت بندرعباس جشنواره گل به راه انداخت

بندرعباس - ایرنا - تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران میزبان خود سن ایچ ساوه را با نتیجه پرگل ۶ بر سه شکست داد.

به گزارش جمعه شب خبرنگار ایرنا، این رقابت در سالن فجر بندرعباس برگزار شد و ۲ تیم از همان ابتدا برای رسیدن به گل حمله های خود را روی دروازه های یکدیگر شروع کردند.

تیم سن ایچ ساوه خیلی زود توسط رضا سپندار گلزنی کرد اما پس از یک دقیقه امیرحسین دهقانی نتیجه را مساوی کرد ؛ در دقیقه ۱۰ بازی نیز امیر رضا خون جهان گل دوم را برای تیم میزبان زد تا نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود پالایش نفت پایان یابد.

در نیمه دوم میزبان بر فشار حملات خود افزود و محمدحسین بازیار بازیکن ملی پوش گل سوم و سروش احمدیان گل چهارم را برای پالایش نفت به ثمر رساندند.

در پنج دقیقه پایانی تیم سن ایچ ساوه تلاش کرد تا گل های خورده را جبران کند و در دقیقه ۳۷ موفق شد توسط روح الله ایکاری گل دوم خود را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی نیز حسین رحیمی و سعید حاجیلری برای پالایش نفت بندرعباس و رضا سپندار برای سن ایچ ساوه گلزنی کردند تا این دیدار ۶ بر سه به سود تیم هرمزگانی به پایان برسد.

در این رقابت برای تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس سپهر محمدی، مهرداد خانه داری، محمد بنی اسدی، سروش احمدنیا، امیرحسین دهقانی، امیر خونجهان، حسین رحیمی، سعید حاجیلری، محمد امین فارسی، محمد حسین بازیار، علی جوذری و امین مراد احمدی به میدان رفتند.

لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران با حضور ۱۴ تیم پوشاک حافظ ساری، ایرالکو اراک، گیتی پسند اصفهان، سفیر گفتمان تهران، گهر زمین سیرجان، فولاد زرند ایرانیان، شهرداری ساوه، آنا صنعت قم، کراپ الوند، مقاومت البرز، مس سونگون ورزقان، فرش آرا مشهد، پالایش نفت بندرعباس و سن ایچ ساوه در حال برگزاری است.‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha