سفر رییس جمهور نگاه مردم کردستان را به دولت تغییر داد

سنندج- ایرنا- دبیر کانون تربیت اسلامی کردستان گفت: سفر آقای رئیسی، نگاه مردم استان را نسبت به دولت تغییر داد؛ چرا که بیانگر تلاش مسئولان برای خدمت به منطقه بود.

بهمن عرفانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استقبال گرم مردم استان از رئیس جمهور در میدان آزادی سنندج، نشان داد که مردم همیشه پیشتبان نظام و انقلاب هستند و هر لحظه و هر زمان نیاز باشد، در صحنه حضور خواهد داشت.

وی افزود: در دور دوم سفر رئیس جمهور به کردستان، مصوبات دور اول و وعده ها محقق شد و مصوباتی جدید پیش بینی شد که باعث رونق و آبادنی استان می شود.

دبیر کانون تربیت اسلامی کردستان افتتاح طرح راه آهن همدان- سنندج را موجب رونق اقتصادی و سفری ایمن برای مردم دانست و یادآور شد: با توجه به مرزی بودن استان، این خط آهن، به رونق اقتصادی و اشتغالزایی منطقه کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

عرفانی ادامه داد: فرودگاه سقز نیز انتظار چندین ساله مردم بود که با افتتاح آن، رونق منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان را نیز به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه این سفر نگاه مردم را به دولت و مسئولان را تغییر و شرایط را به حالت عادی و مطلوب تدیل کرد، افزود: سفر رئیس جمهور باعث جهش اقتصادی و جذب اعتبارات بیشتر است و آرامش را برای مردم فراهم کرد.

رئیس جمهور ۱۱ و ۱۲ آبان به کردستان سفر کرد که حاصل آن ۱۴۰ هزار میلیارد ریال مصوبه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha