سفر رئیس جمهور به کردستان توسعه و رونق اقتصادی را به دنبال دارد

سنندج- ایرنا- نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج گفت: دور دوم سفر رئیس جمهور به استان کردستان و افتتاح پروژه‌های مهم، رونق اقتصادی و توسعه منطقه را به دنبال دارد.

ماموستا فایق رستمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به کردستان، انتظار چندین ساله مردم استان به سرآمد و خط آهن همدان- سنندج به بهره برداری رسید که نقش اساسی در شکوفایی اقتصادی استان دارد.

وی به افتتاح فرودگاه سقز اشاره کرد و آن را بسیار مهم دانست و افزود: آغاز عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان، از لحاظ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که در سفر رئیس جمهور محقق شد.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری استقبال گرم و پرشور مردم کردستان از رئیس جمهور را نشانه قدردانی این خطه از خدمات دولت دانست و ادامه داد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، پروژه‌های مهمی در استان به اتمام رسید و نمونه های آن را در سفر رئیس جمهور به کردستان مشاهده کردیم.

ماموستا رستمی، آیت الله رئیسی را فردی تلاشگر و دلسوز برای مردم توصیف کرد و یادآور شد: تلاش رئیس جمهور ایجاد ایرانی قوی با تبدیل آن به قطب اقتصادی است.

وی تاکید کرد: مردم کردستان در طول انقلاب اسلامی، به ویژه جنگ تحمیلی سختی های زیادی کشیده و همواره وفاداری خود به نظام و کشور را نشان داده اند.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم استانداردسازی جاده های استان، کمک به قشر محروم، ایجاد اشتغال برای جوانان، توجه به بومی گزینی مورد تاکید رئیس جمهور و حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان، تاکید کرد.

رئیس جمهور ۱۱ و ۱۲ آبان به کردستان سفر کرد که حاصل آن ۱۴۰ هزار میلیارد ریال مصوبه برای عمرانی و آبادانی استان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha