۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85287488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چرا لوازم یدکی لیفان را از اکسپرس یدک تهیه کنیم؟

۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبر: 85287488
چرا لوازم یدکی لیفان را از اکسپرس یدک تهیه کنیم؟

ازاصلی‌ترین نکاتی که باید در مورد لوازم یدکی لیفان به آن دقت داشته باشید،کیفیت و نوع لوازم یدکی است. بدیهی است لوازم یدکی خودروهای چینی و لیفان در فروشگاه‌های بسیاری به روش حضوری و آنلاین به فروش می‌رود اما سوال مهم اینجاست که چگونه لوازم یدکی خودروهای لیفان را را با قیمت و کیفیت مناسب تهیه نماییم؟

از اصلی‌ترین نکاتی که باید در مورد لوازم یدکی لیفان به آن دقت داشته باشید، کیفیت و نوع لوازم یدکی است که تهیه می‌کنید. امروزه فروشگاه‌های بسیاری به روش حضوری و آنلاین، انواع لوازم یدکی خودروهای چینی و لیفان را به فروش می رسانند. اما سوال مهم اینجاست که چگونه لوازم یدکی خودروهای لیفان را را با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنیم؟ اگر شما با این سوال رو به رو شدید و یا اینکه به دنبال خرید لوازم یدکی اورجینال برای خودروی خود هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. ما در این مقاله اکسپرس یدک یکی از واردکنندگان لوازم یدکی لیفان را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با خیال راحت قطعات خودرو خود را تهیه کنید.

در هنگام خرید لوازم یدکی لیفان به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر لوگوی لیفان بر روی خودرو شما وجود دارد. احتمالا تا الان درگیر خرید و تهیه لوازم یدکی لیفان از بازار و نمایندگی های کرمان موتور شده اید. یافتن لوازم یدکی اورجینال برای خودرو های lifan در بازار کار بسیار دشواری است. اما در این قسمت ما به نکاتی می پریدازیم که به شما کمک می کند قطعات اصلی و با کیفیت را برای خودرو خود با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنید.

  • اطمینان از اصالت محصول:

اطمینان حاصل کنید که قطعات لیفان ارائه شده اصل و مطابق با استاندارد های کرمان خودرو موتور باشد. این امر هنگام خرید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

  • تطابق کدفنی قطعه اصلی با کد فنی محصول خریداری شده:

قطعات یدکی لیفان باید مطابق استانداردهای صنعت این خودروسازی باشد. و هر قطعه ای که روی خودرو شما است دارای یک کدفنی یا پارت نامبر است. و حتما در هنگام خرید لوازم یدکی لیفان باید به این نکته توجه داشته باشید که کد فنی قطعه خریداری شده با کد فنی قطعه اصلی یکسان باشد.

  • استعلام قیمت از نمایندگی و بازار قبل از خرید:

قبل از تهیه لوازم یدکی لیفان قطعه مورد نظر را هم از بازار و هم از نمایندگی قیمت بگیرید. و به این نکته توجه کنید که ممکن است یکسری از قطعاتی که در بازار وجود دارند کیفیت آن ها حتی از کیفیت ارائه شده از نمایندگی بهتر باشد و این قطعات را می توانید با نصف قیمت از بازار تهیه کنید.

  • مستقیم از واردکننده بخرید:

از جایی که قطعات خودرو خود را از آن تهیه می کنید. مطمئن شوید که واردکننده مستقیم از چین باشد و این نکته باعث می شود که قطعه مورد نظرتان را با قیمت بسیار پایین تری تهیه کنید.

با در نظر گرفتن این نکات می توانید لوازم یدکی لیفان را با اطمینان خریداری کنید و از ایمنی خودروی خود لذت ببرید. اما در ادامه به این موضوع می پردازیم که لوازم یدکی هر کدام از خودرو های لیفان مثل لیفان X60، لیفان 620، لیفان 820 و لیفان 520 را از کجا تهیه کنید. و ما برای تهیه آن ها اکسپرس یدک را به شما معرفی میکنیم و در ادامه به شما میگوییم که چرا قطعات خود را از expressyadak تهیه کنید

چرا باید لوازم یدکی لیفان 620 را از اکسپرس یدک تهیه کنیم؟

اکسپرس یدک یکی از بزرگترین واردکننده ها و تامین کنندگان لوازم یدکی لیفان 620 است که صفر تا صد این قطعات را با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رساند. اگر شما خودرو لیفان 620 دارید. و یکی از قطعات خودرو شما خراب شده است حتما برای تهیه آن به وب سایت این تامین کننده لوازم یدکی لیفان 620 مراجعه کنید. که لینک وب سایت آن را در انتهای این مقاله برای شما قرار می دهیم.

خرید درست لوازم یدکی لیفان 620 می تواند تاثیر مستقیمی بر عمر و کارایی خودروی شما داشته باشد. با انتخاب لوازم یدکی با کیفیت بالا، می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. واین نکته به این معنی است که خودروی شما بهینه تر و ایمن تر عمل می کند. و از هزینه های تعمیرات مکرر و مشکلات فنی خودرو خود جلوگیری می کنید.

لوازم یدکی لیفان X60 را از کجا تهیه کنیم؟

چرا لوازم یدکی لیفان را از اکسپرس یدک تهیه کنیم؟

لوازم یدکی لیفان X60 شامل لوازم بدنه، موتوری و جلوبندی این خودرو می باشد و اکثرا تهیه قطعات یدکی این خودرو به دلیل قدیمی بودن این خودرو از نمایندگی کار آسانی نیست. چون نمایندگی‌های کرمان موتور دیگر اکثر قطعات این خودرو را ندارند و یا با قیمت سرسام آوری می‌فروشند پس دارندگان این خودرو باید برای خرید و تهیه لوازم یدکی لیفان x60 به بازار آزاد مراجعه کنند که بورس قطعات این خودرو در چراغ برق تهران است و اکثر واردکننده ها و فروشگاه های بزرگ مثل اکسپرس قطعات لیفان ایکس 60 را تامین می کنند.

لوازم یدکی لیفان 820 را از EXPRESS YADAK بخریم یا نمایندگی؟

چرا لوازم یدکی لیفان را از اکسپرس یدک تهیه کنیم؟

خرید لوازم یدکی لیفان 820 یکی از موارد مهمی است که به عنوان مالک یا استفاده کننده باید به آن توجه کنید. زمان خرید لوازم یدکی لیفان 820 می توانید به نظرات و تجربیات مالکان این خودرو دقت کنید. زیرا این نظرات می تواند راهنمای مفیدی برای انتخاب مناسب ترین لوازم یدکی باشد و به شما کمک کند تا تصمیم درست را بگیرید. و حتما توجه داشته باشید اول از هزچیزی قطعه ای که برای لیفان 820 می خواهید را از نمایندگی کرمان موتور استعلام بگیرید و سپس اگر نبود آن را از بازار آزاد تهیه کنید. چون به دلیل عمره کم لیفان 820 اکثرا نمایندگی ها قطعات این خودرو را تامین می کنند ...

علت خرید لوازم یدکی لیفان از اکسپرس یدک

1- کیفیت بی نظیر: کیفیت در اولویت است. لوازم یدکی لیفان ارائه شده توسط اکسپرس یدک تحت کنترل کیفیت دقیق قرار دارند تا از عملکرد بهینه و ایمنی بالای خودروی شما در جاده اطمینان حاصل شود.

2- تنوع و توسعه محصولات: این مجموعه دارای اقلام گسترده از لوازم یدکی برای مدل ها و نسخه های گوناگون خودرو های لیفان است. از قطعات موتوری گرفته تا سیستم های ترمز، جلوبندی، بدنه و موتوری

3- قیمت مناسب: این شرکت به دلیل اینکه به طور مستقیم تامین کننده لوازم یدکی است، قیمت های رقابتی را ارائه می دهد. و این امکان را به شما می دهد تا لوازم یدکی با کیفیت را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.

4- تضمین اصالت محصول: کلیه محصولات موجود تحت نظارت کارشناسان بررسی و تایید می شوند. شما مطمئن باشید که هر محصولی که از اکسپرس یدک خرید می کنید، اصلی و با کیفیت است.

5- پشتیبانی و خدمات پس از فروش: تیم پشتیبانی expressyadak آماده پاسخگویی به هر گونه سوال یا نیاز فنی شما می باشد. از انتخاب و نصب تا راهنمایی در مراحل گوناگون

کلام پایانی

اکسپرس یدک با تیم متخصص و سال ها تجربه در زمینه واردات و فروش لوازم یدکی لیفان، به شما مشتریان این اطمینان را می دهد که هر محصولی که نیاز داشته باشید با قیمت و کیفیت مناسب در اختیارتان قرار دهد.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت اکسپرس یدک به نشانی www.expressyadak.ir، به راحتی لوازم یدکی مورد نیاز خود را از این مجموعه سفارش دهید و یا با شماره تماس 09108826938 تیم فروش لیفان این شرکت تماس بگیرید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha