۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85287579
T T
۴۷ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تصاویر جدید گردان‌های القسام از هدف قرار گرفتن سنگر صهیونیست‌ها + فیلم

تهران- ایرنا- گردانهای شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن یک خانه در منطقه بیت حانون منتشر کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی در آن سنگر گرفته بودند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، به نقل از منابع فلسطینی، تصاویر این ویدئو نشان می دهد که گردانهای القسام چگونه نظامیان ارتش اسراییل را در این خانه در شمال غزه هدف قرار داده است.

گردان های القسام امروز همچنین از هدف قرار دادن سه دستگاه خودروی زرهی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در محور جنوب غربی شهر غزه با راکت الیاسین ۱۰۵ خبر داد.

این گردان‌ها روز جمعه نیز پایگاه «رعیم» ارتش رژیم صهیونیستی را در حومه شرقی نوار غزه راکت باران کرد.

گردان‌های القسام اعلام کردند که این حملات در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و کودکان و زنان در نوار غزه انجام می شود.

نیروههای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروههای مقاومت، با کمک آمریکا و اکثر کشورهای غربی اقدام به بمباران مراکز درمانی و منازل مسکونی غزه کرده است که تاکنون در اثر این اقدام جنایتکارانه نزدیک به ۱۱ هزار فلسطینی به شهادت رسیده است.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی و پس از چند روز ورود زمینی صهیونیست ها با تانک های پیشرفته به غزه، عملا این منطقه به گورستان تانک ها و نظامیان صهیونیست تبدیل شده و رزمندگان مقاومت بیش از یکصد تانک، نفربر و خودروی زرهی پیشرفته صهیونیست ها را هدف قرار داده و خسارت های سنگینی به رژیم اشغالگر قدس وارد کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha