۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85287696
T T
۱۵ نفر

برچسب‌ها

بالغ بر یکهزار معتاد و خُرده‌فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر شدند

اصفهان - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یکهزار و ۲۲ نفر معتاد و خُرده‌فروش مواد افیونی با اجرای طرح «آرامش» در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ‌ احمد نیکبخت روز شنبه در حاشیه بازدید از محلات پاکسازی شده، در جمع خبرنگاران افزود: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و بمنظور پاکسازی محلات و نقاط آلوه از لوث وجود معتادان و خُرده‌فروشان مواد مخدر، طرح بزرگ آرامش طی ۴۸ ساعت گذشته در سراسر استان به اجرا گذاشته شد.

وی اظهار داشت: در این طرح از تمام ظرفیت و توان بخش‌های مختلف انتظامی، یگان امداد و واحدهای اجرایی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه بهره‌برداری شد و تمام محل‌های توزیع و مصرف مواد مخدر که از قبل مورد شناسایی قرار گرفته بودند، به محاصره ماموران درآمدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان با اشاره به پاکسازی ۵۲ نقطه استان در قالب اجرای طرح یاد شده گفت: در این طرح در مجموع یکهزار و ۲۲ نفر شامل ۶۹۳ معتاد مُتجاهر و ۳۳۹ خُرده‌فروش مواد افیونی دستگیر شدند.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه که معتادان مُتجاهر به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل و خُرده‌فروشان نیز تحویل مرجع قضائی شدند، افزود: با اجرای این طرح ۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف کشف شد.

این مقام انتظامی از تداوم طرح مزبور تا پایان سالجاری خبر داد و افزود: علاوه بر اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر بصورت روزانه اقدام به شناسایی و جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خُرده‌فروشان می‌کند، طرح‌های ضربتی با عنوان طرح «آرامش» نیز در برخی از ایام سال بنابر درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی و بر اساس برآوردهای انجام شده، طراحی و عملیاتی می‌شود.

پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از محل‌های خرید و فروش مواد افیونی و مصرف آنها، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند و مطمئن باشند پس از تحقیقات میدانی و اطلاعاتی طرح های ویژه و ضربتی در محله آنها به اجرا گذاشته می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha