۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85608682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح پاکسازی پارک‌های اصفهان از وجود معتادان ادامه دارد

اصفهان - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: اجرای طرح پاکسازی پارک‌های شهر اصفهان از وجود معتادان متجاهر و قاچاقچیان مواد مخدر همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ احمد نیکبخت روز پنجشنبه افزود: این طرح از ابتدای سالجاری با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جُرم‌خیز و به‌منظور رسیدگی به مطالبات و رفع نارضایتی مردم در باره تردد معتادان متجاهر و فعالیت مجرمانه خُرده‌فروشان مواد مخدر اجرا شده است.
وی اظهار داشت: تاکنون تعداد بسیاری از معتادان متجاهر در چندین نوبت دستگیر و با حکم‌ مرجع قضایی به کمپ‌های ترک اعتیاد انتقال داده شدند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان یادآور شد: در برخی پارک‌ها و در اماکن نزدیک به معتادان متجاهر برخی از خرده فروشان مواد مخدر حضور دارند که بسرعت توسط ماموران انتظامی کار شناسایی ودستگیری آنها انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح با استقبال شهروندان مواجه شده است، افزود: مردم استان مطمئن باشند که پلیس در برخورد با قاچاقچیان، خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان مصمم است و طرح آرامش را به‌منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و آرامش بیشتر شهروندان باقدرت ادامه می‌دهد.
وی از شهروندان خواست تا اخبار و گزارش‌های خود را در باره فعالیت خرده‌فروشان مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر و ولگرد در محلات، از طریق تماس با ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان به شماره ۲۱۸۲۵۴۶۲ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha