فرمانده کل ارتش: رژیم صهیونیستی نبرد را به مردم فلسطین باخته است

تهران- ایرنا- فرمانده کل ارتش با بیان اینکه هر انسانی باید موضع خود را نسبت به جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی مشخص کند، گفت: رژیم صهیونیستی نبرد را باخته و شتابان در مسیر زوال و نابودی قدم برمی‌دارد.

به گزارش ایرنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در دیدار با فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) طوفان الاقصی را بی سابقه ترین و بزرگ ترین اتفاق تاریخ مردم فلسطین خواند و افزود: رژیم صهیونیستی هرچه بیمارستان ها، مدارس و خانه‌های مردم را بمباران کند نمی‌تواند خسارات عملیات طوفان الاقصی را جبران کند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: طوفان الاقصی نقطه عطف و جهش راهبردی مبارزات آزادی‌بخش فلسطین و اضمحلال رژیم کودک کش صهیونیستی است، آمریکا و اسرائیل سال‌ها به دنبال عادی سازی مساله فلسطین بودند؛ بعضی از کشورها نیز همین نیت را داشتند، ولی طوفان‌الاقصی تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

فرمانده کل ارتش: رژیم صهیونیستی نبرد را به مردم فلسطین باخته است

سرلشکر موسوی با بیان اینکه دنیا ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی و آمریکا را به خوبی درک کرده است، گفت: خوی وحشی گری استکبار جهانی برای تمام مردم دنیا ثابت شده است.

وی با بیان اینکه تمامی فرماندهان و استادان وظیفه دارند تا رویدادهای غزه و جنایات استکبار جهانی را برای دانشجویان بازگو کنند، افزود: همه مسئولان باید با اهتمام جدی، قضایای غزه و جنایات دنیای استکبار را برای دانشجویان و کارکنان وظیفه بازگو و تجزیه و تحلیل کنند تا آن‌ها بدانند کسانی که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند، امروز مردم مظلوم و بی دفاع غزه را به خاک و خون می‌کشند.

فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه هر انسانی باید موضع خود را نسبت به جنایت های رژیم کودک‌کش صهیونیستی مشخص کند، تصریح کرد: تمام انسان‌های حق‌طلب باید اعلام کنند در کدام سمت ایستاده اند، طرف حق یا همان مردم مظلوم غزه و یا طرف باطل و دنیای استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی. اگرچه خیل عظیمی از مردم حق طلب دنیا با حمایت از غزه، دنیای استکبار را محکوم کرده و طرفدار حق هستند.

سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نبرد را باخته و شتابان در مسیر زوال و نابودی قدم برمی‌دارد، اذعان داشت: امروز با صدای بلند و رسا اعلام می‌کنیم، که ما در دفاع از مردم فلسطین، مقابل آمریکای جنایتکار ایستاده‌ایم و ایستادگی مردم غزه، برندگی شمشیر مظلوم را به همه نشان داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha