ادامه بمباران و موشک‌باران مناطق مسکونی غزه/ نبردهای سنگین زمینی مقاومت با صهیونیست‌ها

تهران- ایرنا- بمباران و موشکباران محله های مسکونی نوار غزه از هوا و دریا امروز نیز ادامه دارد و ناوچه های رژیم صهیونیستی در حال گلوله باران مناطق غربی این منطقه هستند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خبرگزاری فلسطینی «سما»، جنگنده های رژیم صهیونیستی یک مرکز اسکان آوارگان وابسته به سازمان ملل متحد در غرب شهر غزه را بمباران کردند.

در این حمله هوایی ۲ شهروند فلسطینی شهید و شماری زخمی شدند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی در منطقه «زنه العواصیه» در شرق خانیونس را بمباران کردند، نیروهای امدادی در حال خارج کردن شهدا و زخمی های این حمله از زیرآوار هستند.

منطقه الصحابة در شرق و مناطق غربی غزه زیر آتش سنگین جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار دارد و ناوچه های این رژیم نیز درحال گلوله باران مناطق غربی نوار غزه هستند.

یک منبع مطلع در بخش بهداشت و درمان غزه اعلام کرد که شماری از مجروحان در مجتمع بهداشتی درمانی الشفا غزه براثر قطعی برق به شهادت رسیدند.

در همین حال، شبکه الجزیره صبح امروز اعلام کرد که نبردهای زمینی بین رزمندگان مقاومت و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال منطقه بیت حانون، جبالیا، منطقه برج های العوده و بیت لاهیا در شمال شهر غزه در جریان است.

به گزارش ایرنا، بمباران مناطق مسکونی غزه در حالی وارد سی و هفتمین روز خود شده که به گفته ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس، تنها دستاورد دشمن در این جنایات، کشتار زنان و کودکان بوده است.

وی در آخرین آمار خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت بیش از ۱۶۰ خودروی زرهی را از آغاز نبرد منهدم کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha