۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85288273
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان علمی و تحقیقی باشد

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان باید شان علمی و تحقیقی داشته باشد و پیش از برگزاری آن، چندین جلسه کارشناسی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رمضانی روز یکشنبه در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان اظهار کرد: تاکنون نتوانسته‌ایم فلسفه و هدف اصلی از تشکیل این جلسات را محقق کنیم و شاید بتوان گفت کمتر از ۱۰ درصد این جلسات خروجی مناسب داشته است.

وی بر لزوم بررسی و پیگیری جزئیات مصوبات جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تاکید کرد و افزود: تلاش های زیادی برای ساماندهی امور جوانان انجام شده اما به نظرم هنوز سنگ بنای این ستاد را پیدا نکرده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه برنامه‌ریزی ما برای نسل جوان باید بر اساس اقتضائات ذهنی آنان باشد، ادامه داد: باید ببینیم ذهنیت جوان کف خیابان چیست؛ چراکه دشمن روی ادراک جوانان کار می‌کند تا با اختلال ادراکی به اهدافش برسد.

رمضانی از عدم پرداخت تسهیلات ازدواج توسط برخی بانک‌ها انتقاد کرد و گفت: طبق دستور رئیس جمهور باید دستگاه های دولتی اماکن خود را در اختیار جوانان قرار دهند که در عمل محقق نشده است و باید با دستگاه‌های متخلف برخورد کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم اظهار کرد: جوانان سرمایه‌های اصلی نطام هستند و دشمنان هر گاه بخواهند دسیسه‌ای داشته باشند، روی نسل جوان سرمایه‌گذاری می‌کند.

آمنه غلام‌ویسی ادامه داد: اگر تحریک و پویایی از جوانان گرفته شود، به طور قطع روی جامعه تاثیرگذار خواهد بود، بنابراین وظیفه ماست که با برنامه‌ریزی درست، مانع از القای یاس و ناامیدی به جوانان توسط دشمن شویم.

وی یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان برنامه‌هایی برای آشنایی نسل جوان با پیشرفت‌ها و خدمات انجام شده در کشور دارد که در قالب اردوی راهیان پیشرفت برگزار می‌کند.

سرپرست امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: تابستان امسال ۹۸۷ برنامه اوقات فراغت توسط دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد که ۱۸۱ هزار و ۹۲۰ نفر شرکت داشتند.

مجید آوج افزود: در زمینه ازدواج نیز، ۶۵ درصد از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات ازدواج شدند و بقیه در صف انتظار هستند.

وی یادآور شد: ۱۹ طرح صنعتی و عمرانی برای اردوی راهیان پیشرفت در نظر گرفته شده تا جوانان در بازدید از این طرح‌ها با خدمات انجام شده و پیشرفت‌ها مطلع شوند.

در این جلسه مدیران برخی دستگاه‌های عضو شورای ساماندهی امور جوانان به ارائه ظرفیت‌هایشان برای افزایش مشارکت اجتماعی جوانان پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha