پیشرفت اجرایی خوابگاه متاهلان دانشگاه ارومیه طی پنج ماه به ۴۰‌ درصد رسید

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به اعتبار اولیه ۵۵۰ میلیارد ریالی برای ساخت خوابگاه متاهلان دانشگاه گفت: با اقدامات خوب صورت گرفته، پیشرفت اجرایی این خوابگاه طی پنج ماه به ۴۰ درصد رسیده است.

احمد علیجانپور روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ پروژه عمرانی و ساختمانی در دانشگاه ارومیه در حال تکمیل است که با اتمام آنها شاهد توسعه دانشگاه در خصوص خوابگاه‌های دانشگاهی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: پروژه در حال اجرای خوابگاه متاهلان دانشگاه که نسبت به زمان اجرا، از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و سرعت راضی کننده ای دارد.

رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به زمان شروع به ساخت این پروژه اظهار کرد: کلنگ خوابگاه متاهلان دانشگاه ارومیه در اواخر فصل بهار امسال توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر زمین خورد و عملیات عمرانی آن نیز با سرعت بالایی آغاز شد.

علیجانپور با تاکید بر اجرای صحیح و استاندارد پروژه‌ها و نظارت قوی اضافه کرد: این خوابگاه در سه طبقه و ۵۵ سوئیت احداث می‌شود که بعد از افتتاح، زمینه حضور دانشجویان متاهل در آن فراهم خواهد شد.

پیشرفت اجرایی خوابگاه متاهلان دانشگاه ارومیه طی پنج ماه به ۴۰‌ درصد رسید
به گفته وی، اجرای منبع آب بتنی ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعبی پروژه فاز سوم طرح جامع آبرسانی پردیس نازلو دانشگاه ارومیه نیز از پروژه‌های دیگر این دانشگاه است که در حال تکمیل است.

به گزارش ایرنا، دانشگاه ارومیه در حال حاضر ۵۰۰ هیات علمی، ۱۱ دانشکده و بیش از ۱۳ هزار دانشجو دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha