درگیری عجیب و غریب ستاره گل‌گهر بعد از فتح دربی کرمان؛ پروژه بازگشت به تبریز کلید خورد؟

تهران- ایرنا- بعد از پیروزی شیرین سیرجانی‌ها در دربی کرمان، حواشی جالب توجهی در پایان این بازی رخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس تیم گل‌گهر سیرجان موفق شد با گل‌های علی‌اصغر عاشوری و روبرت تورس با نتیجه دو بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد و فاتح دربی کرمان شود.

نکته جالب توجه در خصوص این بازی در رختکن تیم سیرجانی رخ داد. محمدرضا اخباری سنگربان گل‌گهری‌ها که در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت و موفق به ثبت کلین‌شیت شد تا نقش بسزایی در برتری تیم خود داشته باشد، بعد از بازی با برخی از هم‌بازیان خود درگیری لفظی پیدا کرد. هنوز علت این درگیری با توجه به پیروزی شیرین یاران مارینوس اوزونیدیس در دربی کرمان مشخص نشده، اما گفته می‌شود ستاره سابق تراکتور بعد از این بازی به شدت از کوره در رفته و به مشاجره با برخی از بازیکنان گل‌گهر پرداخته است.

اخباری در این بازی نقش مهمی در برتری گل‌گهر داشت و با واکنش‌های فوق‌العاده خود در این بازی به خصوص در دقایق پایانی بازی توانست سیرجانی‌ها را در این بازی نگه دارد تا در پایان با ۳ امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.

موضوع قابل توجه دیگر این است که حالا با توجه به عملکرد بسیار ضعیف حسین پورحمیدی در تراکتور و انتقاد شدید هواداران این تیم به وضعیت دروازه‌ تی‌تی‌ها، زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت اخباری به تیم سابق خود شنیده می‌شود.

۱۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha