بیش از ۲۷ تن مواد مخدر در فارس کشف شد

شیراز - ایرنا - فرمانده انتظامی فارس گفت: بیش از ۲۷ تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان کشف، ۵۸ باند منهدم و ۱۲ هزار و ۶۳۹ متهم دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی یکشنبه در نشست خبری افزود: یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته از ۲ محموله در این استان کشف و توقیف شد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته با ردزنی ۲ محموله مواد مخدر در عملیات‌های ویژه هر ۲ محموله کشف و چهار دستگاه خودرو را توقیف کردند که حاملان این محموله و نفرات اصلی این ۲ باند نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین از جمع‌آوری و دستگیری شش هزار و ۷۴۶ متعاد متجاهر از ابتدای امسال در راستای اجرای طرح آرامش خبر داد و گفت: ۵۷۲ دستگاه خودرو و ۹۷ موتورسیکلت در این رابطه توقیف شدند.

سردار حبیبی در رابطه با وضعیت امنیت اقتصادی نیز گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۶۰۹ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و به مراجع قضایی معرفی شدند، ارزش کالای کشف شده بالغ بر هفت هزار و 330 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در خصوص سرقت در سطح شهر شیراز نیز از شناسایی چهار باند از سارقان و دستگیری ۱۴ نفر خبر داد و گفت: سارقان به ۱۰۶ فقره انواع سرقت شامل ۴۰ فقره سرقت منزل، ۳۰ فقره سرقت باغ‌ها، ۲۷ فقره سرقت به عنف و ۹ فقره سرقت قاپ‌زنی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس ارزش ریالی اموال مسروقه را ۲۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

سردار حبیبی با اشاره به حادثه چهارم آبان‌ماه در خیابان چمران شیراز که در پی مساله‌ای ناموسی بین دو خانواده رخ داد، بیان کرد: در این حادثه دو نفر کشته شدند و در عملیات ویژه‌ای، قاتل در یکی از شهرستان‌های فارس شناسایی و صبح امروز در درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha